SGM
BTG 8:20
Hypermotard, buskul hoj, ducce är alltid ducce... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hypermotard.Angående Ducatin, vad är det för någon?
Med tanke på att du ser rätt vältränad ut så hade jag nog föredragit en nakenhoj. Blir rätt mycket bekvämare för dig än att trycka ihop dig på en 600rr. MEN ut och provkör, det kanske funkar skitbra för dig ändå! Vet folk som har problem att hitta bekväma sporthojar pga deras längd, kan tänka mig det är ungefär samma situation för dig om du är biff.![]()
Och vill du ha roligt på gata så är nakenhoj mycket roligare än rr-hoj.![]()
Provade en sporthoj idag.. Det var som du sa, det kändes sjukt obekvämt att ligga på den, vet inte om alla är så men det känns verkligen ingenting för mig längre med en sporthoj :S
Dessutom är det rätt kul att steka alla sporthojsfukkon som tror att de är Rossi och deras hoj automatiskt är assnabb bara för att de har röda kåpor.
Vad lätt det ser ut, det där är annat än pruttrullarna från Bulten![]()
View attachment 363342
Eller varför inte en Monster?
Tack, men så är jag pank ocksåDu kan det där med att modda dina hojar, asläcker![]()
Ja det var faktiskt lite ditt inlägg som gjorde mig sugen på att provköra. Då jag köpte min hoj från samma ställe + en massa annat kringelikrans så får jag rätt bra med rabbat. Så jag ska provköra denna:
http://www.blocket.se/skaraborg/KTM_990_Superduke_R_Kampanj_37620014.htm?ca=13&w=1&last=1 och är den som du säger så härlig då slår jag till . Får i alla fall en 10% rabatt på hojen och ca 20% på kläder ch artiklar så det borde gå inom min radie för ekonomin + att första året får man lite försäkring betalt så det kan ändå gå. Tack än en gång till alla.
Angående Ducatin, vad är det för någon?
Åkäj, vad sägs om en sån här annars? Billig i försäkring och går som ett jävl........
View attachment 363344
Åkäj, vad sägs om en sån här annars? Billig i försäkring och går som ett jävl........
View attachment 363344
Svårt ball !!
Det sexigaste på den är svingen och att oket bak hänger på undersidan :gilla
Tycker absolut att du ska provköra Superduken! Riktigt go hoj! Såg att det var Mc-kompaniets annons du länkade till, kan varmt rekommendera dem som säljare! Köpte själv min 990 SMR där. Glöm inte att du får totalt 30% rabatt på försäkringen med om du köper via firman, 10% SMC rabatt sen ytterligare 20% via firman, detta gäller på Bilsport & Mc iaf. [/url]
Lycka till!
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |