Spontanköp från USA

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Kom på att jag har en polare i USA för stunden och det vore synd att inte utnyttja att dollarn ligger på ok nivå.

Så vad behöver jag?

Fördel om saken går att hitta nära Glendale Hights i Chicago.

Var inne lite på om man skulle köpa nå datorprylar eller så. Sökte lite snabbt på datoraffärer i krokarna, alla hemsidor jag varit inne på ser ut att gjorts av en 13 åring för 10 år sedan. Word-art osv...

Hur pass universella är mediamaskiner av typ popcorn-hour eller liknande som kopplas till TVn?

Parfym? Billigt/dyrt?

Om du mestadels tänker använda den till en (1) TV så bör du också kika på Control4. Schysst interface och kan kontrollera media, belysning, temperatur, etc.

Generellt sett så är väl frågan "vad behöver du?" Det mesta är billigare än i Sverige och din polare kan hitta precis vadsomhelst om han orka släpa sig ur förorten...

Om du mestadels tänker använda den till en (1) TV så bör du också kika på Control4. Schysst interface och kan kontrollera media, belysning, temperatur, etc.

Generellt sett så är väl frågan "vad behöver du?" Det mesta är billigare än i Sverige och din polare kan hitta precis vadsomhelst om han orka släpa sig ur förorten...

Hmm. Verkar vettig. Verkar finnas en uppsjö modeller, vilken är mest "bang for the buck"?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg