Spontanåka!

Så hur blir det nu Svea eller Väsby? ser ut att vara sämre väder på södra sidan så jag är inte så sugen på att åka in till svea för att åka tillbaks till norra sidan.

Det blev det tappra gänget DD, Tooni och Håkan. Håkan ledde oss damer genom den norra djungeln och vi tänkte avsluta med ett dopp i Rålis, men när vi kom dit lyste solen med sin frånvaro....
Dessutom försvann Håkan in i vimlet vid Svea....???

Tack för skön körning iaf!

Sorry att jag inte kom, in i det sista ringde en bortglömd vän som jag hade lovat att hjälpa flytta det sista hon hade.

Någon som ska ut imorgon? .. funderar på att återskapa dagens runda som vi avbröt i Värmdö p,g,a värmeslag..

Gräset kanske är grönare på södra sidan :hihi

Beror på vädret, jag o Thörn var på Värmdö och drack öl (alkoholfri) medans vi tittade på en som bytte packboxar i sin framgaffel o en annan bytte olja o filter.

Sen åkte jag hem o svalka mig i poolen.

Men har ni en tid så kanske jag kan muta så jag kan åka en sväng.

Beror på vädret, jag o Thörn var på Värmdö och drack öl (alkoholfri) medans vi tittade på en som bytte packboxar i sin framgaffel

O hur går det med reseten av twinnen då?
Skulle också behöva packa om gaffelskitet, någon som e sugen? jag kan bjuda på flädersaft

O hur går det med reseten av twinnen då?
Skulle också behöva packa om gaffelskitet, någon som e sugen? jag kan bjuda på flädersaft

Thörn o jag är grymmers på p-boxar på fireblades :yoparty
20min så äre klart och då skruvar vi inte ens själva bara övervakar :tummenupp

Bara säga till så fixar vi, jag har garage eller Thörnarn.

Drar ut med en polare, som det er ut nu blir det ett dopp i ekerö vid husbygropen :) bara ringa ifall nån är sugen att möta upp oss

jag var ute helr själv o letade sällskap, först middag på Donken svea, sen fika på rosenhill, men inte en ända sfs elle alfahona såg jag

jag var ute helr själv o letade sällskap, först middag på Donken svea, sen fika på rosenhill, men inte en ända sfs elle alfahona såg jag

Om du skrivit en rad här eller kommunicerat på annat vis, så hade det kanske varit enklare att få sällskap.. Jag satt o funderade på lite körning igår, men ja..

Om du skrivit en rad här eller kommunicerat på annat vis, så hade det kanske varit enklare att få sällskap.. Jag satt o funderade på lite körning igår, men ja..

Sant. Det blev en liten spontankörning, men nästa gång ska jag annonsera lite bättre:tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025