Spontanåka!

HATA GRUS!!!
Det va ju kul så länge det varade. :huvet
Allt bra med mig hojen får jag titta på senare, men tror att ny fotpinne fexelpetare och blinkers behövs. Annars är det väl bara snyggt med skrapmärken.

Det gick iaf bra att ta sig hem. Trotts en fotpinne.
Flipboat, tack för lånet av verktygen. :tummenupp

HATA GRUS!!!
Allt bra med mig hojen får jag titta på senare, men tror att ny fotpinne fexelpetare och blinkers behövs. Annars är det väl bara snyggt med skrapmärken.

WTF har hänt?

Tack för turen ikväll. Synd med hojjen X3M men det kunde ju varit värre. Hoppas vi som åkte vidare slapp regnet!

HATA GRUS!!!

Tur att det gick bra med dig :pannkyss
Kände mig lite dum när vi kom tillbaka, var ju jag som låg precis framför er när vi svängde av. Tittade bak och såg er, så jag trodde allt var lugnt och gasade ikapp dom andra. Får titta noggrannare nästa gång.

Doris: Sånt händer. Du såg ju oss bakom, inte kan du rå för att jag klantar mig presis när du vänder blicken framåt och gasar.

Skåne: Jag ska testa detdär med att hålla mig på julen nästa gång. Lovar!

Micke: Jag ska försöka hinna titta på hojen i helgen så får vi se hur skadorna är. Skriker till om det skulle behövas hjälp.

HATA GRUS!!!

Det var så lite så! Skönt att du kunde köra hem hojen i alla fall :)

Tack Håkan :Bugar för sköna vägar, vi får ta "grusvägen" igen när den är grusfri :yoparty då är den nog grymmast i stan! Fast du får guida mig dit igen...somsagt hittar inte så bra i norrort...inte ens till Macken!!alias:McDonalds i väsby haha skyller på att jag är blond nu ;)

Kul körning, trots lite regn på slutet. Dojjan och jag fick känna på hala däck :död inte kul...

Det var så lite så! Skönt att du kunde köra hem hojen i alla fall :)

Tack Håkan :Bugar för sköna vägar, vi får ta "grusvägen" igen när den är grusfri :yoparty då är den nog grymmast i stan! Fast du får guida mig dit igen...somsagt hittar inte så bra i norrort...inte ens till Macken!!alias:McDonalds i väsby haha skyller på att jag är blond nu ;)

Kul körning, trots lite regn på slutet. Dojjan och jag fick känna på hala däck :död inte kul...

Det är bara att säga till när ni vill köra på norrasidan,det finns fler sköna vägar.

Äre nån som skall åka imorgon förmiddag?
Annars hänger jag nog på söndagsåka tråden i Stockholmsdelen.

Ska ut till strängnäs och mobba brorsan när han gör bort sig på flygfältet med sin bil.
någon som hakar på?

micke, jag kan henka. kan mötas vid skogis för att tuffa mot väsby. eller stanna på söder och ragga andra att åka med. typ 9.30 nångång

micke, jag kan henka. kan mötas vid skogis för att tuffa mot väsby. eller stanna på söder och ragga andra att åka med. typ 9.30 nångång

Jag kan stanna vid skogis. Dock verkar det som dom funderar på tiden om dom skall köra 10 eller 11.

Jag och Baisarn drar till grindsjön. Vi bjuder på konstsim, bomben, våra bleka lekamen och kanske en bubbelpool (beror lite på vad Bais har ätit till lunch). Och om jag får bestämma - och det får jag alltid - så blir det en fika på rosenhill sen.
Kom och gör oss sällskap vettja!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...