Spontanåka!

jag vill ocksa! :'( men har sista ingreppet i handleden pa tisdag sa det drojer sakert ett par veckor. sorry, ar i Rom.

Var i garaget igår hos kompisen som har min R1 -05.
Satte batteriet på laddning o putsade upp den o planerade för att köra hem den idag till mitt eget garage.

Gick som ett barn i väntan på julafton på kvällen, hade läst att det möjligtvis kunde regna lite idag, men hoppades på det bästa och att iaf få hem den i väntan på ännu bättre väder o få ut o gasa lite..

Och va fan är det sen som händer?????

Vaknar o drar upp rullgardinen o ser det där jävla lappmöglet ÖVERALLT:huvet:huvet:huvet

Så nu får man vänta ytterligare innan det blir fint väder igen :mad::mad:

Var i garaget igår hos kompisen som har min R1 -05.
Satte batteriet på laddning o putsade upp den o planerade för att köra hem den idag till mitt eget garage.

Gick som ett barn i väntan på julafton på kvällen, hade läst att det möjligtvis kunde regna lite idag, men hoppades på det bästa och att iaf få hem den i väntan på ännu bättre väder o få ut o gasa lite..

Och va fan är det sen som händer?????

Vaknar o drar upp rullgardinen o ser det där jävla lappmöglet ÖVERALLT:huvet:huvet:huvet

Så nu får man vänta ytterligare innan det blir fint väder igen :mad::mad:
:såjaponken:skrattaåt

Så kl 12 på Svea, o sen färd ut till Rosen o möta upp Thörn o fika där, vad tror ni om det?

Så kl 12 på Svea, o sen färd ut till Rosen o möta upp Thörn o fika där, vad tror ni om det?

blir det inget stopp på vägen ner till Rosen? blir en jävla omväg för mig att åka till svea först för att sedan åka söderut igen. kommer från nacka och misstänker att det blir några bira på lördag så jag stiger helst inte upp senare än nödvändigt! :fyllisar

Grymt, roligt när man blir ett par st :D jag kommer att ta med mig två vänner.

Å jätte järna men ja har inga DÄÄÄCK!!!!

pet pet pet

Last edited:
Back