Spontanåka!

12464_180796293252_659523252_2906507_3166154_n.jpg

fan jag vill också! efter handoperationshelvetet och om handen e bra så ska jag införskaffa en crossjävel å bränna runt! har en polare som passande nog bor och har garage nere i tullinge som även kör cross, det får bli min bas! låter som en plan. :tummenupp

fan jag vill också! efter handoperationshelvetet och om handen e bra så ska jag införskaffa en crossjävel å bränna runt! har en polare som passande nog bor och har garage nere i tullinge som även kör cross, det får bli min bas! låter som en plan. :tummenupp

GÖRT! :tummenupp

Satan i gatan det var riktigt kul att smiska grus...vem vet kanske kommer jultomten med en lite äldre maskin inslagen i rosa rosett!:D

Bifogat

• IMG_7539.jpg
    IMG_7539.jpg
    252.8 KB · Visningar: 82
  • IMG_7567.jpg
    IMG_7567.jpg
    236 KB · Visningar: 76
  • IMG_7566.jpg
    IMG_7566.jpg
    225.4 KB · Visningar: 87
Nu jävlar är hojen klar så ikväll ska det slangas för första gången på 2 mån!! ska hämta den i västerhaninge 19,30 ikväll wohoo!!

Härligt Bais!
Men som sagt, tat lugnt, de e rätt kallt o halt.
Fast kul som fan, blev ett par hjullyft förra helgen :tummenupp

Härligt Bais!
Men som sagt, tat lugnt, de e rätt kallt o halt.
Fast kul som fan, blev ett par hjullyft förra helgen :tummenupp

Hemma igen hel och körgalen fan vilken skillnad det vart med ny koppling och hårdare fjädrar nu lyfter den på tvåan utan ryck i styret.... bilisterna låg 100 m bakom mig när jag kom på ett hjul uppe på essingeleden.... på tal om spontanåka ingen som är sugen i dagarna typ imorrn....det är ialf jag :yoparty

Hemma igen hel och körgalen fan vilken skillnad det vart med ny koppling och hårdare fjädrar nu lyfter den på tvåan utan ryck i styret.... bilisterna låg 100 m bakom mig när jag kom på ett hjul uppe på essingeleden.... på tal om spontanåka ingen som är sugen i dagarna typ imorrn....det är ialf jag :yoparty

Så pass! alltså har du lyckats med ett par hk mer på bakhjulet :tummenupp viktigt det där:banana

Vart en halvdag ut till vaxholm idag, än är det inte för sent att få några fina turer!

[YOUTUBE-ID]wp-bMWDt4gM[/YOUTUBE-ID]

Hann med en hel del slangning dessutom!

Var lite ont om hojfolk på svea:gråta

Bifogat

• DSC00983.jpg
    DSC00983.jpg
    238.6 KB · Visningar: 53
Vart en halvdag ut till vaxholm idag, än är det inte för sent att få några fina turer!

[YOUTUBE-ID]wp-bMWDt4gM[/YOUTUBE-ID]

Hann med en hel del slangning dessutom!

Var lite ont om hojfolk på svea:gråta

Baisarn!!! fan vilken känsla jag fick i kroppen när du slängde upp den på slangen, rös i hela kroppen.

Men åkt så snett har jag aldrig provat :tungan

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...