Spontanåka-tråden!

fika, prata. köra lite på den uppmålade banan som finns. smc har hyrt lokaler där och det är stående varje onsdag att det är träff där. det kommer ej så många ännu för det har nyss dragit igång, men tanken är att ordet ska spridas och få till lite intresse och sen pratas det om kurser med mera där.

• Gilla
Reaktioner: MaG
fika, prata. köra lite på den uppmålade banan som finns. smc har hyrt lokaler där och det är stående varje onsdag att det är träff där. det kommer ej så många ännu för det har nyss dragit igång, men tanken är att ordet ska spridas och få till lite intresse och sen pratas det om kurser med mera där.

Kostar det något?

Tyckte jag såg Jörgen idag... i textilkläder!!!! :D
Ska du köra hela vintern? :D

//KaliZ

Jag har kört till verkstad och hem igen. Nu väntar jag på nytt drivpaket. Sen kan det nog bli lite åka av iallafall.

Jag är ute titt som tätt. Dock ska ju saker som jobb och familj pareras in så det brukar verkligen bli spontant. Det tar 3 minuter till jobbet och en timme hem ungefär :D

skulle dock vara jäkligt kul att köra lite ihop om vi kunde få till det

Har snart avverkat 16 mil, varav 13 var hem från handlaren och resten till och från jobbet.

Försöker vänja mig vid sporthoj igen efter två somrar med förvuxen motard. Märker att man köra mycket lungnare... skumt!

Ser fram emot lite varmare temperaturer snart!

Jag lär jue synas i sommar om jag kör med rosa jacka och rosa hjälm... Inte särskilt diskret, men det är bara jag :p

Har snart avverkat 16 mil, varav 13 var hem från handlaren och resten till och från jobbet.

Försöker vänja mig vid sporthoj igen efter två somrar med förvuxen motard. Märker att man köra mycket lungnare... skumt!

Ser fram emot lite varmare temperaturer snart!

Kul att du skaffat en roligare hoj. Lugnare körning beror nog på åldern tror jag :hihi

Om solen skulle behaga komma fram och värma oss idag så ska jag ut och åka!

Om solen skulle behaga komma fram och värma oss idag så ska jag ut och åka!

Solen värmde riktigt bra idag, men fan vad vägarna är gropiga och välgrusade. Snart dags för lördagsrundor igen eller? Allen kl 13 gäller väl fortfarande.

Solen värmde riktigt bra idag, men fan vad vägarna är gropiga och välgrusade. Snart dags för lördagsrundor igen eller? Allen kl 13 gäller väl fortfarande.

Måste nog tyvärr banta först, för det där skinnstället var då inte lätt att komma i idag... hmmm

Körde ner till Urshult och "Sirkön-vägen" tillbaka igår. Helvete vilka bulor det har blivit över vintern på vissa ställen. De bulor fanns inte där i höstas...så ta det försiktigt första repan där. :gnissla

Körde ner till Urshult och "Sirkön-vägen" tillbaka igår. Helvete vilka bulor det har blivit över vintern på vissa ställen. De bulor fanns inte där i höstas...så ta det försiktigt första repan där. :gnissla

Jo tack. Men det var ju ingen risk att somna bakom styret iallafall.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back