Spontanåka-tråden!

Tja! Jag drar från Rydaholm till Kalmar, via växjö på lördag, kanske runt 13. Nån som är sugen på att haka på en bit eller hela vägen? Jag kan inga småvägar där bortåt, hade vart kul att iaf dra nån småvägs-runda istället för den otroligt tråkiga vanliga vägen...

Är flexibel tidsmässigt också, no problemo...
Och vädret verkar bli fint :tummenupp

Uteblir tyvärr, ska iväg på annat håll, men ni behöver knappast en motard till som håller nere hastigheten ändå:D
gasa säkert och få bort fegisranden nu:yoparty
Fixa en runda liknandes den i helgen med fler växjö och värnamofolk någon helg sen kanske. Fågelforsvägen e ju "ganska" bra ändå :):)

Kör hårt:banana

Japp, jag bangar också tyvärr.
Men jag återkommer med en hel hög med värnamofolk och en komponerad kurvig runda runt växjö-trakten!!!! Var ju kul som fanken sist!!! :yoparty

//KaliZ

Okaj boys.. när ska vi ut och punda nästa gång?
Krille är väl iväg nu, men tjata med Micke iaf....:banana

RYYYYdaholm BAAAJK meet imon 3e juni. 9 grader varmt o molningt. Lär bli succé!

RYYYYdaholm BAAAJK meet imon 3e juni. 9 grader varmt o molningt. Lär bli succé!

Jag vet inte om sol och 16 grader med 400 hojar kallas succé men det var kul. Jag såg inte dig, bara den gamle.

Kolla in lite bilder här.
Jag fyller på efter hand.

IMG_8885.JPG

[YOUTUBE-ID]<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Iu_WzYXTGqU&hl=sv&fs=1&rel=0&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Iu_WzYXTGqU&hl=sv&fs=1&rel=0&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Ser hel del hojar som kör själva, ingen som lust med lite samkörning i detta kanonväder?

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna