Spontanåka-tråden!

...och så kom regnet igen.

Om det inte kommer mer regn nu resten av eftermiddagen kanske det hinner torka upp och i så fall är jag på!

är det torra vägar så ses vi i allén 18:30...eller?

ps. hann faktiskt ut en runda idag på morgonen, bara en 30 minutare innan jag insåg att jag fan inte är karl nog att få upp min hoj på slangen på tvåan hur jag än försöker (tycker ettan är lite väl hetsig väl där uppe och växla på slangen är fan inte att tänka på när man är inkompetent som jag), så jag åkte till jobbet och gjorde rätt för mig istället ds.

Blir kanon, håller tummarna att vädret håller nu=)

Idag ska det köras!

Om ni är sugna ring eller SMSa 0768141657 för det går inte ordra samkörning på forumet för folk är inte online på samma gång :).

VI är ett gäng som möts vid alén vid klockan 15, kom om ni vill!

Blir försent för mig, tog en tur ner om bromölla men lämnade växjö redan tio i åtta, gäller att nyttja dygnets alla timmar :-) Var inte så varmt då men jävla gött med tomma vägar.

Nån som är sugen på en senare runda? Missade 15 körningen...

Tack Tricku för en fin runda det måste vi göra om och jag hoppas mer folk hänger med. Idag var vi 4 stycken iaf.

Last edited:
Tänkte hoppa i stället nu, dra och tanka och sen är jag redo för en runda. Vart kan vi mötas upp?

Va inne i stan runt 16:30. Körde in på allén och möte en chey med uppknäppt mc jacka och linne under. Tänkte att detta börjar ju som en kanon runda! :tuttar

Körde vidare och utanför Donken fans inte en käft. Körde bort till Oxtorget, där stod en GSXR och blänkte. Parkerade jämte och surfade i mobben en kvart. Tröttnade, körde förbi allén igen, fortfarande inte nån sporthojare där.

Svängde förbi torget och såg att suzukin stod kvar på samma plats. Började tjura, körde en sväng och drog sen hem. :tummenner

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!