Spontanåka-tråden!

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Det var ju kanonväder, eller ja lite i alla fall:tummenupp
Vi var ute vid ör vid några min över 6 drog sedan ner mot urshult, efter någon mil blev det faktiskt kanonväder:)
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
ja, det blev ju jättefint sen... och fina vägar var det också! :)
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Nä nu ska vi inte ljuga Lollo, vägarna om vi nu kan kalla dom det var ju egentligen inte mycket mer än kostigar, sen så var det ju den där hagelstormen, du vet den som följdes av ca 35 cm snömodd, ja du Gustav1 det var allt tur att ni växjöbor inte ville trotsa lite duggregn:D :gnissla
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
JAg tänker köra om en liten stund! Så ta med er paraplyerna om ni ska ut.
 

Loffe1

Medlem
Gick med
28 Aug 2006
Ort
Växjö
Hoj
RSV4 R
Idag kan jag inte hänga med (40 års kalas) men om vädret blir bra så ska jag ut och snurra en sväng i morrn.
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Enligt människorna som alltid har rätt (meteorologerna på smhi) så ska det kunna bli bra väder på lördag ut mot öland och ner mot blekinge.
Några som hänger på?
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
är det inte fint i västervik på lördag em då?
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Ahh..härligt att se lite mera bikers i Ör i onsdags. Vi var 7 hojar ifrån värnamo som trotsade regnet! :yoparty Har gett upp solskensturerna för längesen. Bara att inse... detta skitväder kommer hålla i sig. Passa på o kör hoj medans det fortfaranade är plusgrader! :D :rolleyes:

//KaliZ
 

Gixer

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Braås
Hoj
Ducati 1199 Panigale Husaberg 650fs Gsx-R 1000 K5 Såld
Ahh..härligt att se lite mera bikers i Ör i onsdags. Vi var 7 hojar ifrån värnamo som trotsade regnet! :yoparty Har gett upp solskensturerna för längesen. Bara att inse... detta skitväder kommer hålla i sig. Passa på o kör hoj medans det fortfaranade är plusgrader! :D :rolleyes:

//KaliZ

Trevligt att höra att det finns lite folk som kör i ostadigt eller rengn väder.... se att du har köpt ny hoj med! eller har du det? pratade med din granne och hon sa att du hade folk å kikade på din gamla hoj! E ett tag sen man sjäv körde men det skulle vara trevligt å få köra med lite mer hojåkare så tycker vi kan fixa ihop lite folk å köra en dag?

mvh Crille
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Trevligt att höra att det finns lite folk som kör i ostadigt eller rengn väder.... se att du har köpt ny hoj med! eller har du det? pratade med din granne och hon sa att du hade folk å kikade på din gamla hoj! E ett tag sen man sjäv körde men det skulle vara trevligt å få köra med lite mer hojåkare så tycker vi kan fixa ihop lite folk å köra en dag?

mvh Crille

Söndag är jag tokledig hela dagen. Har inte orkat kolla vädret, men det får bli som det blir. 13:00 i allén är väl kanske vettigt?
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Trevligt att höra att det finns lite folk som kör i ostadigt eller rengn väder.... se att du har köpt ny hoj med! eller har du det? pratade med din granne och hon sa att du hade folk å kikade på din gamla hoj! E ett tag sen man sjäv körde men det skulle vara trevligt å få köra med lite mer hojåkare så tycker vi kan fixa ihop lite folk å köra en dag?

mvh Crille

Ja tusan lite regn ska väl inte fördärva hela hoj-sommaren. :huvet
Hon har så rätt så... (att hon har sån koll :D) Det var snabba ryck.. sålde på måndagen och pratade med försäljaren till denna på tisdag samt onsdag. På torsdag var priset klart och på fredagen hämtade jag den. Så jag behövde inte ligga sömnlös många nätter.

Är riktigt nöjd! Ligger soft Rennsport på just nu... snorhala när det regnar ute. Så jag ska undvika dåligt väder framöver nu... alternativt byta däcken. Var nära en high-sider på väg till ör i onsdags! :näsblod

Jag är i värnamotrakten till v33. Blev vädret fint..kunde jag ta med gänget till växjötrakten någon dag. Så blir vi ett rejält gäng. Men just nu verkar det ostadigt ett tag till framöver.

//KaliZ
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
:gnissla

JA, vi får väl se. Just nu skiner ju solen. Men för fem minuter sen regnade det.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Jaha.. så då var hojen jefligt smutsig igen då. Men det blev en 10 mil idag iaf. Svårt att hålla sig!!! :D

Just nu har jag 9 grader ute... ingen sommarvärme direkt.

//KaliZ
 

Loffe1

Medlem
Gick med
28 Aug 2006
Ort
Växjö
Hoj
RSV4 R
Jaha.. så då var hojen jefligt smutsig igen då. Men det blev en 10 mil idag iaf. Svårt att hålla sig!!! :D

Just nu har jag 9 grader ute... ingen sommarvärme direkt.

//KaliZ

Blev en sväng till Tingsryd. Får nog leta upp mina långkalsonger. Med det var värt det iaf :). På onsdag blir det lätt Ör om det inte kommer spöregn.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Imorrn blir det Ör ja! blir vi ett gäng eller?
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ja! Imorgon stoppar inte ens snö och drivis mig. Avfärd 17:30-17:45 från allén kanske, för oss växjöbor.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Vi blir några glada gubbar i ör...ifrån värnamo. Är väl där runt kl 17:30. Var inte blyga över att komma fram o hälsa... :D :pannkyss

//KaliZ
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top