Spontanåka-tråden!

Lite körning denna helgen kanske?

lika bra att passa på när det ska vara sol, kan ju vara sista solen detta året.....

Var ett litet gäng som samlades idag...det var trevligt!

Så på onsdag ses vi säkert igen...

Nu är det HV 71 på tv som stundar...:tummenupp

Körning imon!

13.00 utanför donken!

Var ett litet gäng som samlades idag...det var trevligt!

Så på onsdag ses vi säkert igen...

Nu är det HV 71 på tv som stundar...:tummenupp

Det var riktigt trevligt!

Hockey är för mesar, åka runt på is med en massa skydd.. det går ju inte ens fort. Fint hojväder ikväll, det ska man inte slösa bort framför TVn!

Körning imon!

13.00 utanför donken!

Härligt! Jag å Gustavsson dyker nog upp som sagt, Ska försöka få den avstrypt innan rundan!:yoparty

Ja, imorgon blire lite gasa! Ska vi sammanstråla med er nordbor också? Vi kör väl från stan efter 13 nån gång.

13:00 allen då är det som gäller, då dyker ja upp:tummenupp

Ni kan väl ta lite kort så man har ngt att mysa till när man kommer hem efter vedkapningen...det lär säkert ta hela dagen så det blir nog bara en kvällstur för mig...

Have fun!:tummenupp

Lite kort från igår:

DSC00004.JPG

DSC00003.JPG

DSC00002.JPG

Last edited:
Vad glad jag är att jag inte har hojen här denna helgen. Var riktigt skönt att gå o träna istället... och slippa åka med er idag. Vädret verkade ju lite si och så... och skönt att slippa trycka i sig en massa glass/kebab som ni säkert gjorde. Är dessutom riktigt glad att min hoj inte låter så illa som Joniz lilla äckliga dämpare... :gnissla :huvet :3freak :dricka :gråta :4skrika :crash :ätapiller :dricka

Vad glad jag är att jag inte har hojen här denna helgen. Var riktigt skönt att gå o träna istället... och slippa åka med er idag. Vädret verkade ju lite si och så... och skönt att slippa trycka i sig en massa glass/kebab som ni säkert gjorde. Är dessutom riktigt glad att min hoj inte låter så illa som Joniz lilla äckliga dämpare... :gnissla :huvet :3freak :dricka :gråta :4skrika :crash :ätapiller :dricka

:pannkyss :D

HAHAHAHHA! :D

Säg som det är ist! =)

Var väldigt kul att köra dag ska du veta.

Hängde på en liten runda idag iaf! Synd att man var tvungen att vända för att gustavsson låg 5 km bakom:D

Hur gick det för er andra lättviktare?

Hoppas ni hade en fortsatt skön tur!:) :)

Inga bilder eller, och var ni så gaskåta så ni inte åkte i grupp...

Ses på onsdag då...

@Engstrom...du kan få en mil försprång av mig då:D :hihi
1257.gif

4_16_1.gif

Körning imon!

Samling lite tidigare, 12.00 och avfärd blir runt 12.30!

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Inga bilder eller, och var ni så gaskåta så ni inte åkte i grupp...

Ses på onsdag då...

@Engstrom...du kan få en mil försprång av mig då:D :hihi
1257.gif

4_16_1.gif

Haha!, Så länge jag följde på så var det bra grupp.. Men sen kom jag å tänka på din son! Han var trött på sin hoj berättade han:D

Äh, Inget försprång, Det är för kärringar:yoparty (varför inte köra i min hastighet? Mycket roligare ju..:confused: )

Få se om vi hinner in till den stora staden inna tolv... Vi ska bara bli nyktra och plocka ihop FinaFiskens R6a sen ska vi "gasa helvete".

ring till varandra ist, eller det mobila nätet kanske inte funkar i hålan// Yonaz på lånad dator

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT