sponsra staten?

• Thread starter Thread starter mmm
  • Start date Start date

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
suck...
Säg nu att man varit ute och druckit öl (hemska tanke), men bara för diskussionens skull...
Å då drack man något som hette...hmm...typ ESB säger vi rent hypotetiskt.
Senare kanske rent hypotetiskt att man skulle vilja inhandla denna på systemet...där den kostar 26 kr...
Om man då rent hyptetiskt skulle vilja inhandla denna billigare, vad skulle ert råd vara då?
Pm med förslag mottages välvilligt. Seriösa får förtur :p

Vad snackar du om? Vill du köpa dunk, är det det du vill säga?

Dee_cati skrev:
Vad snackar du om? Vill du köpa dunk, är det det du vill säga?
Nej nej, ESB = öl, vill ha billigare än 26 spänn. Om någon som kände någon rent hypotetiskt som skulle kunna leverara den i typ säg Gbg området är det av intresse.

SkorvKalle skrev:
öhhh va snackar du nu om ?

Alltså, vanlig öl typ svart guld eller liknande inga problem att få från utlandet. Märket ESB värre :( . Därför gör jag en chansning och slänger ut frågan här...borde väl iofs formulerat det bättre då det inte framgick...men men för mycket fritid helt enkelt :crash

du hann posta innan jag, jag förstod efter du skrev andra gången. Men de va knepigt o förstå efter ditt första inlägg

mmm skrev:
Nej nej, ESB = öl, vill ha billigare än 26 spänn. Om någon som kände någon rent hypotetiskt som skulle kunna leverara den i typ säg Gbg området är det av intresse.

Åk till det största långtradarfiket du vet, ta med en kombi och en näve med sedlar, sen kan du köpa både öl och whiskey och om du törs så ska du köpa deras "dunksprit" på flaska från polen :D Men det skulle inte jag dricka, luktar inte bra......

Dee_cati skrev:
och om du törs så ska du köpa deras "dunksprit" på flaska från polen :D Men det skulle inte jag dricka, luktar inte bra......

Mes ;)
Drick tills du blir förlamad, annars gills det inte :fakta

750RR nu med stor ångest inför SHfesten :(

Jag köpte ett flak 50cl. starköl för ett par dagar sen. 165 kronor blev den nätta summan. Jättegoda är de också. :öl

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back