Sponsorjakthjälp...

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Många
HJÄLP SÖKES!! Under 2007 när Robert Gull ska köra RedBull MotoGP Rookie cup så har vi 2st reklam skinnställs-platser på 8x4 cm som vi får sälja. Den ena är såld för en rätt hyffsad penning.
Dessvärre måste loggorna vara RedBull tillhanda före den 15 Jan. och vi har fortfarande inte hittat någon som kan ge besked på den andra :huvet

Så alla ärade race vänner har ni något bra tips/hjälp som kan leda till försäljning så ska vi göra vad vi kan för att belöna er hjälp. (Typ en bjudresa på något GP med Teamet)

Ni får gärna skicka Mail / PM eller Ringa för vidare info.

MVH Anders Gull
070-529 55 19

Varför inte en sporthoj.com logga? Vi säljer andelar och sedan lottas bjudresan ut bland de som köpt andelar.

Vad tycker du Sweeedie (som min kusin i NY alltid kallar mig)? :)

Neutral skrev:
2687515 Varför inte en sporthoj.com logga? Vi säljer andelar och sedan lottas bjudresan ut bland de som köpt andelar.

Vad tycker du Sweeedie (som min kusin i NY alltid kallar mig)? :)

Jag är på DIRECKT typ 200-600 spänn gånger alla sh-motogp diggare som vill se en svenne i gp:tummenupp

Krävs en hel del fler än de 20-talet dedikeradet som finns i det här forumet. Idén är ju annars inte dum o jag skulle vara stolt att något sådant genomfördes. Vissa kan ju iofs bjuda mer än andra. Så 20 st kan ju ge 2500 var... så är det ju fixat.

Anders G skrev:
2687496 HJÄLP SÖKES!! Under 2007 när Robert Gull ska köra RedBull MotoGP Rookie cup så har vi 2st reklam skinnställs-platser på 8x4 cm som vi får sälja. Den ena är såld för en rätt hyffsad penning.
Dessvärre måste loggorna vara RedBull tillhanda före den 15 Jan. och vi har fortfarande inte hittat någon som kan ge besked på den andra :huvet

Så alla ärade race vänner har ni något bra tips/hjälp som kan leda till försäljning så ska vi göra vad vi kan för att belöna er hjälp. (Typ en bjudresa på något GP med Teamet)

Ni får gärna skicka Mail / PM eller Ringa för vidare info.

MVH Anders Gull
070-529 55 19
Hur mycket stålar handlar det om? Känner ett par stycken som kanske skulle vara intresserade om det är rimliga pengar.....

Nr:18 skrev:
2687525 Hur mycket stålar handlar det om? Känner ett par stycken som kanske skulle vara intresserade om det är rimliga pengar.....

Om man läser inlägget som suedi skrev så kan man fantisera ihop en summa på ca 50k:)

Swedie skrev:
2687523 Krävs en hel del fler än de 20-talet dedikeradet som finns i det här forumet. Idén är ju annars inte dum o jag skulle vara stolt att något sådant genomfördes. Vissa kan ju iofs bjuda mer än andra. Så 20 st kan ju ge 2500 var... så är det ju fixat.
Ett tips är ju att göra andelarna billigare, t ex 100-500 kr, de som är beredda att pynta 2500 köper ju helt enkelt så många andelar och har så många chanser att vinna resan. Rättvist och enkelt.

Neutral skrev:
2687530 Ett tips är ju att göra andelarna billigare, t ex 100-500 kr, de som är beredda att pynta 2500 köper ju helt enkelt så många andelar och har så många chanser att vinna resan. Rättvist och enkelt.
Jag är på!
Löser det sig inte på annat sätt så är det ju bara att göra en jävla satsning här på SH. :yoparty

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...