Sponsor Sökes !

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
88-Kawasaki GPX750r
Stort behov av regelbundna däck byten samt ev. delar o detaljer har uppstått ! :rolleyes:
Därav är det önskevärt om någon skulle behöva frigöra sig från en eller annan surt förvärvad krona o trycka in den på Fluffys fond för "Banbitenbortbyting" :D

Plats finnes för div reklam :squid :squid på hojen då vissa dekaler ändå satt så dåligt från början, :confused: dock placering ovan för skrapmärkena för optimal exponering....
Pga uppenbart otroligt taskig körning sist, :kocko så lykas man exponera sig ganska så rejält, tippar att Robz trodde fanskapet skulle gå av i varje böj så finns det stor risk att reklamen når ut :D :rofl

Vid intresse för å stödja :Bugar så går det bra å kasta delar å detaljer i en hög hos Thunderace (till vänster om porten) o cash funkar bäst på postgiro: 1..2..3..4..motorbike !!! :squid

/TM FLUFFY

Skutte skrev:
Stort behov av regelbundna däck byten samt ev. delar o detaljer har uppstått ! :rolleyes:
Därav är det önskevärt om någon skulle behöva frigöra sig från en eller annan surt förvärvad krona o trycka in den på Fluffys fond för "Banbitenbortbyting" :D

Plats finnes för div reklam :squid :squid på hojen då vissa dekaler ändå satt så dåligt från början, :confused: dock placering ovan för skrapmärkena för optimal exponering....
Pga uppenbart otroligt taskig körning sist, :kocko så lykas man exponera sig ganska så rejält, tippar att Robz trodde fanskapet skulle gå av i varje böj så finns det stor risk att reklamen når ut :D :rofl

Vid intresse för å stödja :Bugar så går det bra å kasta delar å detaljer i en hög hos Thunderace (till vänster om porten) o cash funkar bäst på postgiro: 1..2..3..4..motorbike !!! :squid

/TM FLUFFY

Självklart ställer jag upp....WHEN HELL FREZEES OVER!!!!!

Skutte skrev:

/TM FLUFFY
Du fick väl fan mat i lördags?? Var e reklamen för Zmurfens racing då,va va va

Okej baksidan på hjälmen e tagen till Zmurfans Fik ... ligger en 2-3 växlingar på höga varv från SV å några halv najsiga böjar förbi Sofiero...
Schyst tugg, bra värme för de som vill sitta ute o alltid kaffe på...
Bra öppet tider o kanon service

Ger placet: lätt :öl :öl :öl :öl :öl på Stoppie skalan !

Skutte skrev:
Okej baksidan på hjälmen e tagen till Zmurfans Fik ... ligger en 2-3 växlingar på höga varv från SV å några halv najsiga böjar förbi Sofiero...
Schyst tugg, bra värme för de som vill sitta ute o alltid kaffe på...
Bra öppet tider o kanon service

Ger placet: lätt :öl :öl :öl :öl :öl på Stoppie skalan !
:rofl :rofl :rofl :rofl
Den dekalen vill jag se

Och eftersom han e som han e mot sina käraste sponsorer kommer skutte hädanefter kunna ses kränga gammla skitdäck på en grusig parkeringsplats med hjälp av endast 2 tummar och en biltemaskruvmejsel....vår nya slogan.
"Skutte,snart på en parkering nära dig!"... :tummenupp

:hihi :corn

Ni e ju bara för goa. :banana

p.s Skutte jag har en dunk med soppa om det kan vara nån hjälp. Men sen o andra sidan så drar din hojj väl inte så mycket nu längre när den tappat vikt :rofl

Last edited:
Skämt åsido...verkar som om vi har en besättning klar inför ERF -05...Nu får vi fan ligga i skutte.... :tummenupp

thundrace skrev:
Skämt åsido...verkar som om vi har en besättning klar inför ERF -05...Nu får vi fan ligga i skutte.... :tummenupp

Kan tro va !! får nock ta ett varv ner på gymet, har ordentligt ont i kroppen på några ställen typ.

Åka, köra, kåpskrap !
Fort, snabbare, fireblade !
Bromsa, hjullås, stoppie !

:yoparty

Började imorse....Satans slavdrivare till coach man har...Ex nm-mästare i lyft... :D

Zmurfen skrev:
Du fick väl fan mat i lördags?? Var e reklamen för Zmurfens racing då,va va va
Hmm.. Rackarbajsarna med bröd & hotella senap från Heberliens ddå eller ?
Mkt får man plats med i min Kombi ducce :)

spirre skrev:
Hmm.. Rackarbajsarna med bröd & hotella senap från Heberliens ddå eller ?
Mkt får man plats med i min Kombi ducce :)

Okej okej okej !! ger mig... mat e bra fårla se om man hittar plats till Spirres kormojs oxo :D

Zmurfen skrev:
Han fick tacos på kvällen hos oss.
Ska vi slå oss ihop o skicka ett kravbrev? :3freak
Det gör vi faen :)

Inga billiga korvar det där :hihi

Hur många tog han?? 5,6 st var det säkert minst :hihi

Skutte skrev:
.....Pga uppenbart otroligt taskig körning sist, :kocko så lykas man exponera sig ganska så rejält, tippar att Robz trodde fanskapet skulle gå av i varje böj så finns det stor risk att reklamen når ut :D :rofl....
Hmmmm - intressant sätt att få gratis kaffe på banorna...
NixPix - otrolig exponering medgavs dem (ej "de", möjligen "dom") som körde schnyggt... dock var Skutte intressant av andra orsaker :D :D ( :tummenupp )
....om du får ett endaste däck pga detta inlägg, så är det säkert tack vare mina bilder o då vill jag ha halva däcket - vänster sida närmare bestämt :D :fyllisar :fyllisar

Robz skrev:
Hmmmm - intressant sätt att få gratis kaffe på banorna...
NixPix - otrolig exponering medgavs dem (ej "de", möjligen "dom") som körde schnyggt... dock var Skutte intressant av andra orsaker :D :D ( :tummenupp )
....om du får ett endaste däck pga detta inlägg, så är det säkert tack vare mina bilder o då vill jag ha halva däcket - vänster sida närmare bestämt :D :fyllisar :fyllisar

Man tackar för man skapat litta uppmärksamhet, blir ju fler turer helt klart typ har hört att det är sista gången nu på söndag ju :yoparty lite blandade känslor just det där med sista gången men men . . :(

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back