Biker78
Ny medlem
Izax ram är ochså lite porig

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nalken skrev:Bild någon?![]()
janoshki-jonaz skrev:Ja måste nog vara störd eller något men ja tycker dessa hojjar som ni visat hittills i denna tråd varit bland dom fulaste ja nånsin sett...en polerad R1:a e ju fasiken så mkt snyggare än dess "odjur"
Men smaken e ju som baken...som tur e ...
Coola Ola skrev:Många av bilderna visar ju bara provisoriska monteringar av sving, gaffel och hjul på ramen och vissa är ju för att visa ramen så mycket som möjligt. Visst är smaken som baken men själv tycker jag att en polerad R1a-ram är bland det tråkigaste som finns. Spondon har jag haft våta drömmar om sen jag såg ett bildreportage i Performance Bikes för länge sen. En metallicblå streetfigher med turboladdad gsx-rmotor, duccebakdel, vita marchesinifälgar (tror jag) och så världens vackraste spondonram. Arrgh. Jag ska bli rik när jag blir stor.
janoshki-jonaz skrev:Ja måste nog vara störd eller något men ja tycker dessa hojjar som ni visat hittills i denna tråd varit bland dom fulaste ja nånsin sett...en polerad R1:a e ju fasiken så mkt snyggare än dess "odjur"
Men smaken e ju som baken...som tur e ...
Biker78 skrev:Izax ram är ochså lite porig
![]()
FreddaAbborre skrev:Det där borde va barnförbjudet! Mycket läcker! *vill ha*
Är priserna lika astronomiska för en sådan ram?
Kan man få en ramskräddarsydd till en för samma pengar/mindre än för en spondon/moto martin/lyxigt rörramsmärke?
Vet en kille som skräddarsyr husaberg aluramar för 25 lök.
Biker78 skrev:Enligt deras hemsida verkar dom inte va lika dyra, går o få för 32 000 o uppåt.
Goodstuff skrev:Bygger man en "striitfajjter" av något så vackert som en Spondonram förtjänar man stryk![]()
Tysken skrev:Ska man bädda in den bakom sprayburkslackad glasfiberarmerad plast istället då menar du?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |