Spondon ram?

Nix, Spondon verkar inte ha någon hemsida. Det finns däremot en amerikansk sida med endel info. Ska googla lite och se om jag kommer ihåg vart den fanns.

Edit: Det sket sig, länken går till spondons Amerikanska distributör men dom verkar ha slutat föra ramarna.

http://www.streetfighters-usa.com/spondon.htm

spondon

har haft kontakt med dom tidigare när jag plockade ihop chassien. Dom lade ner hemsidan för ingen hade tid att syssla med den,dom lade tiden på att bygga saker istället. grabbarna har ett så gott ryckte om sig så de behöver ingen hemsida, det räcker med annonser ibland.
Bob Stevenson är en jävel på att svetsa aluminiumpinnar och lika snabbt sveper han 4 pint stout, du hinner med en. Räkna med ett chassie kit för numera 50000.- lite beroende på vilken motormodel du vill ha till.
Firman ligger strax utanför Derby. något mer som önskas ?

tassen skrev:
har haft kontakt med dom tidigare när jag plockade ihop chassien. Dom lade ner hemsidan för ingen hade tid att syssla med den,dom lade tiden på att bygga saker istället. grabbarna har ett så gott ryckte om sig så de behöver ingen hemsida, det räcker med annonser ibland.
Bob Stevenson är en jävel på att svetsa aluminiumpinnar och lika snabbt sveper han 4 pint stout, du hinner med en. Räkna med ett chassie kit för numera 50000.- lite beroende på vilken motormodel du vill ha till.
Firman ligger strax utanför Derby. något mer som önskas ?

50 000 herrejisses :jisses men snygga är dom ju :tungan

något specielt du söker...

...då tycker jag att du ska ringa Bob och fråga...han är skit trevlig och kan snacka länge...det är dina pengar.... :lol
nä, skämtat...han svarar på allt. Vadå gamla hojar, i england använder dom väldigt ofta gamla hojar som donator hojar. Ett tips är att du kollar in tidningen STREETFIGHTERS MAGAZINE, är kan du hitta beggade för en struntsumma ibland, kan var avärt att kolla om du är intresserad.

Gpx skrev:
50 000 herrejisses :jisses men snygga är dom ju :tungan

Det är inte dyrt, det är bara mycket pengar! Det där är inga dussinvaror utan riktigt hantverk.:fakta

De E Billigt.....

DumDum skrev:
Det är inte dyrt, det är bara mycket pengar! Det där är inga dussinvaror utan riktigt hantverk.:fakta

Var på Swed.Bike Meet i helgen,,,,stora twin hojar byggda av järn å stål å sånt skit, å lite alufälgar kostar 300000:- och uppåt.....
Köp en skrotad ny gixxer 1000, Busa, zx12r, plocka hjul, gaffel, motor, elsystem mm från en å samma hoj, ca 30-40000:-, ett chassie kit från spondon, besiktning med buller prov , SFRO, och du kan klara dig runt 100000.- om du gör det mesta själv...

tassen skrev:
...då tycker jag att du ska ringa Bob och fråga...han är skit trevlig och kan snacka länge...det är dina pengar.... :lol
nä, skämtat...han svarar på allt. Vadå gamla hojar, i england använder dom väldigt ofta gamla hojar som donator hojar. Ett tips är att du kollar in tidningen STREETFIGHTERS MAGAZINE, är kan du hitta beggade för en struntsumma ibland, kan var avärt att kolla om du är intresserad.

Vore grymmt med en Spondon ram :yoparty Lite mycke pengar kanske :3freak

Har en bunt SF magazine liggandes ska nog kolla lite va ja hittar.

tassen skrev:
Köp en skrotad ny gixxer 1000, Busa, zx12r, plocka hjul, gaffel, motor, elsystem mm från en å samma hoj, ca 30-40000:-, ett chassie kit från spondon, besiktning med buller prov , SFRO, och du kan klara dig runt 100000.- om du gör det mesta själv...

Vore skoj då har man ju en hoj som det bara finns en av :yoparty ska man sälja så får man väl säljan i England eller tyskland för att få tillbaks pengarna

Spondon enkelsving bara 3499 euro :tungan

22_bild1.jpg

Såg en Spondon med Duccemotor för ngr år sen på BikeWeekend i Västerås.Grym!!
Man lär ju lyfta på hatten för alla dessa herrar(och nån dam) hos Spondon,NCR mfl.som sitter och pillrar ihop allsköns coola saker till oss hojgalningar.Får en att vilja bli kriminell och stjäla en säck pengar....
Och framför allt till dom som tar sig tid att knåpa ihop dom med oändligt tålamod..annat det än alla 50+ postorderbikers som verkar vara i majoritet.... :arsele

hållundan skrev:
Lite mycket düschk striifajter-stuk... Fast ändå häftigt :3freak

Inte så konstigt att hojarna ser tyska ut när det är en tysk sida :tungan

Såg ett skitsnyggt Spondonbygge i streetfighterstuk i nåt gammalt nummer av Performance Bikes (saknar deras reader's specials förresten) med ducce 916-bakdel o lackad i en snygg blå metallic o vita fälgar. Helt klart den snyggaste strassenbekämpfer jag sett. Borde leta upp den igen o drägla lite...

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats