SPOILER! MotoGP-resultat Qatar SPOILER!

• Thread starter Thread starter BTB
  • Start date Start date

BTB

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2006
Hoj
R1-08
Som sagt...Stoner lär bli svår i år också och Rossi kommer att få problem....igen. Stoner vann på ett stabilt och säkert sätt.

/D.

Last edited:
Förvisso, men skriv inte sånna här inlägg med den titeln! Det finns många som inte sett racet ännu (spelat in det osv) och det är trist att få resultatet rätt i ansiktet såhär :)

helt klart visade Stoner att det inte bara var tur förra året, helt klart en king :yoparty

kommer bli en intressant 2008 med
Lorenzo och Tosland visade att de är med också :D

Last edited:
Såg ni Pedrosas start , det var mäktigt , från tredje startled till ledning och naturligtvis på en repsolhonda :yoparty

Stoner visade sig lika stark som vanligt !
Men jag tror inte denna säsongen kommer bli samma "Walk in the park" som förra.

Honda är ju piskade att göra en bra säsong med tanke på förra årets katastrof, och det kommer dom säkerligen göra också konstigt annars !

Michelin och Yamaha har uppenbarligen något rätt under vintern så denna säsongen blir det knallhårt i toppen :tummenupp

Går tydligen inte att radera tråden så jag får stå mitt kast och vara en "spoiler". Vet någon hur man raderar en tråd så säg till. /D.

PM:a en av moderatorerna.

Kanske ska tänka efter före nästa gång? :rolleyes: Jag hade blivit skitsne iaf.

Stoner är inte "king", krävs ganska mycket mer för att kunna tituleras som det. Rossi är den enda "kungen" som idag är aktiv inom MotoGP. Den som säger något annat lider av kraftig närsynthet.

Go spoiler! Tack :tummenupp

Ganska dumt att läsa på Sporthoj om man inte vill veta. I dessa tider är det väll nästan som att gå in på Motogp.com...

Skyll er själva.

jag som inte kan kolla racet foranns 6 ikvall (lokal tid), tack for att du avslojat vem som vann!:huvet

Grymt race! Vet inte om mitt SPEED sander samma inspelning som ni har pa Eurosport(?) men tycker dom koncentrerar sig for mkt pa top 4! Placeringarna efter 5e plats viste man ju inget om, forra sasongen filmade dom ialf igenom ledet fran borjan till slut en gang genom racet?

Jag har inte följt MotoGP förr men såg loppet igår och blev helt hooked. Det är vad Formula1 borde vara, nämligen actionfyllt, spännande, jämt (någorlunda i varje fall) nagelbitande och helt fantastiskt.

Några saker undrade jag över.
Varför har inte Aprilia, KTM och BMW några hojjar i klassen? Vilka klasser deltar de i?
Är MotoGP det mest prestigefyllda inom MC-sporten (om vi talar roadracing)?

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd