Spinnin Wheels Julkalender 2025

Det ser ut som Casey Ă€r en SportHund 😉
En liten italiensk vinthund?
Helt korrekt, dÄ vi bor pÄ bystan Àr det bra att har en vakthund, ger oss trygghet om det kommer en vÄldsverkare eller nÄgon annan usling.

Kollade pĂ„ detta med Hype men dĂ„ jag jobbar och kollar pĂ„ dator blev det svĂ„rt, verkade vara en telefongrej. Hursomhelst, ni som kollar tryck gĂ€rna pĂ„ en Hypeknapp om ni hittar en nĂ„gonstans, kommer gynna oss men inte kosta er nĂ„got. Är nyfiken pĂ„ vad som hĂ€nder om en blir hypad.

Det skulle jag uppskatta.

HÄller tyvÀrr inte pÄ med telefonen, och slipper tydligen en massa skitreklam, men jag uppskattar ditt och dina medarbetares jobb med kalendern! :tummenupp

Och all reklam Àr inte dÄlig, jag gillar nÀr det Àr motorcykelrelaterat. :tummenupp

Herr Grandell Àr enormt inspirerande nÀr han med lÀtthet svÀnger ihop en ny hoj med ett leende pÄ lÀpparna. TÀnk att ha en sÄn verkstad och ett sÄnt lager att leta fram roliga saker i. Men man fattar ocksÄ hur otroligt mÄnga knepiga smÄsaker som ett litet fÀste eller nÄgon distansbit det finns att köra fast i. Om man inte har bÄde svarv, frÀs och kunskaper. FörstÄelsen över alla oavslutade caferacer-projekt pÄ Blocket ökar efter varje kalenderavsnitt.

Herr Grandell Àr enormt inspirerande nÀr han med lÀtthet svÀnger ihop en ny hoj med ett leende pÄ lÀpparna. TÀnk att ha en sÄn verkstad och ett sÄnt lager att leta fram roliga saker i. Men man fattar ocksÄ hur otroligt mÄnga knepiga smÄsaker som ett litet fÀste eller nÄgon distansbit det finns att köra fast i. Om man inte har bÄde svarv, frÀs och kunskaper. FörstÄelsen över alla oavslutade caferacer-projekt pÄ Blocket ökar efter varje kalenderavsnitt.
EXAKT!!!!:Bugar:Bugar:Bugar

Åh du Grandell; om jag vinner pĂ„ Eurojackpot, vad ska du ha för hojen?1766509364778.png

Åh du Grandell; om jag vinner pĂ„ Eurojackpot, vad ska du ha för hojen?dView attachment 524103
En GS1000E i bra originalskick kostar 20-40 000 kr, ombyggnad och stukning brukar inte direkt öka priset sÄ alla bud över 15 000 kr kan beaktas.
Funderade pÄ att montera en brun sadel pÄ den, dÄ brukar de bli dyrare, hittade tyvÀrr ingen pÄ Temu sÄ den planen fallerade. Funderade faktiskt pÄ riktigt att montera en brun sadel dÄ jag faktiskt hör till generation X men min gissning Àr att inget hade fattat det sÄ det blev en svart till slut.
I morgon klockan fem kan den fÀrdiga knarren ses pÄ Youtube.

God Jul pÄ er, mina vÀnner.

Hojen blev riktigt fin! Intressant och kul att följa denna kalender.
Bra mix/kÀnsla mellan nya och klassiska gamla delar.
God Jul!

Otroligt snyggt bygge! Och att lyckas genomföra det pÄ en mÄnad ocksÄ...
Tusen tack för en fantastisk julkalender (y)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser pĂ„ NĂŒrburgring

Nu Àr datumen för bÄda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 Àr sista dagen bestÀllning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjÀlm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjÀlm...

Ny Retro Ducati till 100-Ärsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-Ärsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, stÀndigt Äk...

Missa inte förköpstÀvlingen

Jul nÀrmar sig och Àven om ...

Sista chansen!

Nu Àr vi inne pÄ sluttampen...

Back