Spik...

VoodooEx

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Honda Hornet 600
...kan vara bra att ha, typ när man skall hänga upp tavlor, spika ihop grejor.

Spik är inte bra att ha i ett bakdäck som rullat 40mil. :gråta :smasha

VoodooEx skrev:
2289360 ...kan vara bra att ha, typ när man skall hänga upp tavlor, spika ihop grejor.

Spik är inte bra att ha i ett bakdäck som rullat 40mil. :gråta :smasha

Gick du hem med den i full munderingen?
Såg någon utanför mitt hus för någon timme sen med en gul hoj...

Tradigt som f-n med däcket! :huvet

Filip RR skrev:
2289482 Gick du hem med den i full munderingen?
Såg någon utanför mitt hus för någon timme sen med en gul hoj...

Tradigt som f-n med däcket! :huvet

Jajemensan, det var jag det...

Vet inte när jag fick det, förmodligen har det suttit där nån vecka. Kör inte så mycket med hojen nu, försöker sälja den p.g.a. flytt.

Så jag körde bort till Statoil och tömde däcket på luft. Därefter drog jag ut spiket, Pssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst lät det och konstaterade att jag hade ett ganska fett hål i däcket. Sen fyllde jag däcket med lite luft och försökte köra så långt det gick, hann ca. halva vägen innan däcket var tömt och det började vobbla m.m. Så det kändes säkrast att le den hem.

Var jag inte svett innan så kan jag lova att jag var det när jag kom hem.

Någon som har ett depåställ/stöd att låna ut, så jag kan få av fälgen och köra ut till Fahrer när jag fått ett nytt. Går det att ta av både fram och bakdäck när hojen står på depåstället?

Har tyvärr inga depåstöd, har vinch i taket! :D
Ska du skruva av bägge hjulen får du ha två depåstöd.

VoodooEx skrev:
2289642
Någon som har ett depåställ/stöd att låna ut, så jag kan få av fälgen och köra ut till Fahrer när jag fått ett nytt. Går det att ta av både fram och bakdäck när hojen står på depåstället?

jag har semester 1 vecka till, men kom upp till jobbet så pluggar/kappar jag det.

Pris ? vettefan, men pratar vi med bossen, så blir det inte så dyrt.
(150 för bil)

VoodooEx skrev:
2289642
Någon som har ett depåställ/stöd att låna ut, så jag kan få av fälgen och köra ut till Fahrer när jag fått ett nytt.

Vad jag vet har Knasknutten här på forumet ett depåstöd som man ev. skulle kunna låna. PM´a honom och kolla...

Vill du inte försöka laga däcket innan du beställer ett nytt :confused: Det har ju trots allt inte rullat mer än 40mil.

VoodooEx skrev:
2289642

Bor knappt en mil ifrån Åstorp & har depå stöd till både fram & bak att låna ut..
Jobbar till 17 idag.. Du kan väl slå en signal efter det.. Skickar adress & telefon nr via PM.

Gomorgon/gomiddag ;)

Tack alla som erbjudit sig att hjälpa till.

Om Fahrer har möjlighet att plugga däcket oxå, så tar jag det i första hand. Annars väntar jag till Wonderwizard är tillbaka från Semestern.

Det är sådana här stunder man inte riktigt vill sälja hojen, hur ofta möter man "främmande" människor som ställer upp och låna ut grejer till en?

Tack än en gång.

/Stefan

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back