fart freak
Ny medlem
Upptäckte för ett tag sen att det sitter ett spik i bakdäcket på ett ganska nytt däck (för mycket vägrensåkning på E4'an dvs mcfilen). Jag ska stick ner till skåne nästa vecka och undrar därför: ska jag plugga (isåfall vart i STHLM? kostnad?), byta bakdäcket (då försvinner en bra del av semesterkassan) eller bara köra vidare (med punkaspray med i bagaget).
Spiket sitter i långt ner i ett spår och sticker inte ut (toppen av spiket har nöttats av). Har haft det såhär i ett par veckor, ingen luft har försvunnit.
Tacksam för råd/tips.
Om någon annan ska ner till skåne (jag ska till Helsingborg) i början av nästa vecka, hör av er för gemensamåkning!
Spiket sitter i långt ner i ett spår och sticker inte ut (toppen av spiket har nöttats av). Har haft det såhär i ett par veckor, ingen luft har försvunnit.
Tacksam för råd/tips.
Om någon annan ska ner till skåne (jag ska till Helsingborg) i början av nästa vecka, hör av er för gemensamåkning!
Jag fick unka på helt nytt däck och min enda möjlighet då var punkaspray, Jag körde däcket ut med det i, funkade kannon!! men sen blir det rätt kladdigt runt om samt i fälgbanan...