Spielberg och Hanks gör "The Pacific"

Såg första avsnittet igår. Serien har helt klart potential, men det visste man ju visserligen redan innan.

Kommer bli ett skönt gäng/en skön tv-serie att följa :)

Ska man se Band of brothers först kanske? Har inte orkat kolla på den serien än men känner att man måste göra det då den tydligen ska vara så jävla bra enligt alla.

Ska man se Band of brothers först kanske? Har inte orkat kolla på den serien än men känner att man måste göra det då den tydligen ska vara så jävla bra enligt alla.
Alla borde se BoB, så jäkla bra! Men det är inget krav att se BoB före The Pacific.

Jag tror iofs inte det är något måste för din del. Du har ju samma goda smak när det gäller mat/film/TV/drycker, som britter har när det gäller matlagning så jag är skeptisk till att du kommer uppskatta BoB... :tungan Å andra sidan är en av de absolut bästa serier jag känner till. :)

BoB måste man se. En av dom bästa serier som har gjorts. :tummenupp
Väntar med spänning till ikväll då man ska se episode 1 av The pacific. :yoparty

Jag tror iofs inte det är något måste för din del. Du har ju samma goda smak när det gäller mat/film/TV/drycker, som britter har när det gäller matlagning så jag är skeptisk till att du kommer uppskatta BoB... :tungan Å andra sidan är en av de absolut bästa serier jag känner till. :)

Tack Korvis. Nu slipper jag skriva det. :tummenupp

Var hitta du den? :confused:

Internetz. :rolleyes:

Last edited:

Aha, så det är sånt dravel som är till för pöbeln/man måste ha kass smak för att gilla det? Nåja, jag ska nog ge det ett försök ändå någon gång när tid finnes.

Band of Brothers var väldigt bra och framförallt välgjord. Ser fram emot The Pacific.

Går den att köpa på DVD nu eller kommer den rent av att sändas på TV?

Ladda ner går bort för min del.

Band of Brothers var väldigt bra och framförallt välgjord. Ser fram emot The Pacific.

Går den att köpa på DVD nu eller kommer den rent av att sändas på TV?

Ladda ner går bort för min del.
Kommer snart på Canal+ och om några månader på svt, har jag för mig.

Såg första avsnittet idag, inte riktigt BoB-klass, men man kommer nog in i det snart.

Vi satt ett gäng och spanade första avsnittet igår. Jag tyckte den var jättebra.

5 toasters! Full fart!

/ Jens

Såg första avsnittet igår. Mycket bra.
Såna här serier blir ju bara bättre och bättre ju längre in man kommer. Efter ett avsnitt är det lite svårt att "känna" personerna i serien då man inte vet mycket om dem.
50 min kändes som 20. Vilket jag anser är ett bra betyg :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...