Spenderar helgen i kungliga hufvudstaden.

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Ska bo på Clarion hotel som ligger på söder om jag har förstått det rätt.

Käka på McDonalds kan jag göra hemma och käka för 1000 spänn har jag inte råd med eftersom jag lämnar min rosa lacoste och backslick hemma.

Så ni "vanliga" grabbar kom med erat favorittips vart man käkar en bit kött/bra mat och dricker en kall öl för några hundringar ?

Samma sak då det gäller något uteställe att flanera på ikväll, nån tipsade om "Kelly´s" och trodde vi skulle trivas där ?

Twosaint skrev:
2479349
Så ni "vanliga" grabbar kom med erat favorittips vart man käkar en bit kött/bra mat och dricker en kall öl för några hundringar ?

Kött äter man på Bronco's, som är Hoa Hoas gamla ställe.

Broncorecept för en bra kväll

0,5 Beställ in en kall öl
1. Välj kött
2. Välj storlek 150-400g
2,5 avsluta ölen
3. Välj potatis (Pommes, klyftisar, pressad)
4. Välj sås
5. Beställ in fler öl
6. Ät och Drick

hemsidan verkar ligga nere:
http://www.broncosbar.nu/

Twosaint skrev:
2479349 Ska bo på Clarion hotel som ligger på söder om jag har förstått det rätt.

Käka på McDonalds kan jag göra hemma och käka för 1000 spänn har jag inte råd med eftersom jag lämnar min rosa lacoste och backslick hemma.

Samma sak då det gäller något uteställe att flanera på ikväll, nån tipsade om "Kelly´s" och trodde vi skulle trivas där ?

Varför vi tjejer inte svara? :va

Men jag e snäll så det gör jag ändå! :blah

Texas Long horn är ett kanonställe om man verkligen gillar kött!
http://www.alltomstockholm.se/Profil.aspx?EntityID=861390

www.alltomstockholm.se kan annars ge dig bra tips på andra ställen! :tummenupp

Kellys är en hårdrocksbar där det är väldigt trångt och hög volym på musiken, men jag gillar den! :yoparty

Kan tillägga att vi ska på Bryan Adams på lördagen =P

Ingen artist jag gått och väntat på men jag vart bjuden på hotell och inträde så gratis är ju gott.

Milla skrev:
2479500 Varför vi tjejer inte svara? :va

Men jag e snäll så det gör jag ändå! :blah

Texas Long horn är ett kanonställe om man verkligen gillar kött!
http://www.alltomstockholm.se/Profil.aspx?EntityID=861390

www.alltomstockholm.se kan annars ge dig bra tips på andra ställen! :tummenupp

Kellys är en hårdrocksbar där det är väldigt trångt och hög volym på musiken, men jag gillar den! :yoparty

Självklart att ni får svara :tummenupp

Men det är inte alla tjejer som är helnöjd då dom slänger in en tallrik med 4-500gr kött på :)

Twosaint skrev:
2479548 Självklart att ni får svara :tummenupp

Men det är inte alla tjejer som är helnöjd då dom slänger in en tallrik med 4-500gr kött på :)

Att jag älskar Long Horn betyder ju inte att JAG beställer 1 kg kött när jag är där :) Deras fajitas e suveräna!! :tummenupp Och öl/drinkar i isfrostiga glas! :yoparty

Kollade du länken? Verkade det va nått för dig? Här kan du se vart de har alla sina restauranger och kolla menyn :) http://www.texassmokehouse.se/

Last edited:
Vill du ha kött så skulle jag gå på Jimmys Steakhouse på Tjärhovsplan (Nära korsningen Renstiernas gata och Folkungagatan). Riktigt trevlig och fin restaurang.

Starstriker skrev:
2479648 Vill du ha kött så skulle jag gå på Jimmys Steakhouse på Tjärhovsplan (Nära korsningen Renstiernas gata och Folkungagatan). Riktigt trevlig och fin restaurang.

Gå in på Akkurat (Hornsgatan 18)

Gå fram till baren och säg:
-En stor Lagavulin Mussla och en HELL

Om du bor på clarion kanske du kan passa på att köra lite med min bror som jobbar där. Ge honom tunga väskor att bära eller nåt. Han behöver lite motion.

:D

Milla skrev:
2479564 Att jag älskar Long Horn betyder ju inte att JAG beställer 1 kg kött när jag är där :) Deras fajitas e suveräna!! :tummenupp Och öl/drinkar i isfrostiga glas! :yoparty

Kollade du länken? Verkade det va nått för dig? Här kan du se vart de har alla sina restauranger och kolla menyn :) http://www.texassmokehouse.se/

Satt och valde mellan beltbustern och den där baconlindade oxen men det slutade med en beltbuster =P

jo det var ett nice ställe, kall och god öl :tummenupp

Hann titta in på "götkällaren" oxå, var lite ja...

Mr_White skrev:
2479895 Gå in på Akkurat (Hornsgatan 18)

Gå fram till baren och säg:
-En stor Lagavulin Mussla och en HELL

Hell måste väl ändå vara en av dem mest vidriga ölsorter som finns??
Bättre att ta en landsort lager som också finns där :tummenupp

Jag hoppas inte att du missade Long Horn Steakhouse på S:t Paulsgatan. Ligger på söder, typ tre tunnelbanestationer från Clarion.
DET är det bästa köttet i stan.

Victor skrev:
2485407 Jag hoppas inte att du missade Long Horn Steakhouse på S:t Paulsgatan. Ligger på söder, typ tre tunnelbanestationer från Clarion.
DET är det bästa köttet i stan.

Är du dum på riktigt?! :mad: Han skrev ju just att han åt en beltbuster! :3freak

Victor skrev:
2485451 Satan. Så kan det gå när man har folk på ignore.
Helvetehelvetehelvete.

hmm du menar att man ser trådar folk startat men inte inlägg dom gör eller är du bara ironisk ?

Och isåfall vad har jag gjort för ont för att du ska ignorera mig :pannkyss

Twosaint skrev:
2485535 hmm du menar att man ser trådar folk startat men inte inlägg dom gör eller är du bara ironisk ?

Och isåfall vad har jag gjort för ont för att du ska ignorera mig :pannkyss

Haha, nä. Det är inte du som ignoras.
Allt blidde bara fel när jag inte orkar läsa ditt svar till milla.

Victor skrev:
2485543 Haha, nä. Det är inte du som ignoras.
Allt blidde bara fel när jag inte orkar läsa ditt svar till milla.

Ok men har jag fel om jag upplevde götkällaren som ett ställa för förortskillar, juggar osv ? Fick den känslan iaf..

Twosaint skrev:
2485562 Ok men har jag fel om jag upplevde götkällaren som ett ställa för förortskillar, juggar osv ? Fick den känslan iaf..
Ja det är inget höjdarställe även om jag inte varit där på säkert 10 år. Du skulle gått till den gamla anrika ölhallen Kvarnen istället ett stenkast därifrån istället och skrålat lite Hammarby-ramsor :)

Twosaint skrev:
2479501 Kan tillägga att vi ska på Bryan Adams på lördagen =P
QUOTE]

faggot.gif

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu