För att fördriva vintern så har jag börjat pula med ett spel (ja, jag hoppas att det ska bli ett spel iaf. Detta för att jag förra vintern försökte hitta ett kul hojspel på PC att dämpa åka-hoj-abstinensen lite med, men inte riktigt lyckades. De som inte var hemskt dåliga blev ju tråkiga efter nån vecka, så den här vintern tänkte jag ta och göra ett hojspel för att dämpa åka-hoj-abstinensen istället.
Och jag är lite nyfiken på om folk här skulle vara intresserade av att höra en programmerares knasiga uppdateringar om vad-som-kanske-kan-bli-ett-ganska-inte-jättetråkigt-och-nästan-spelbart spel?
Isf kanske jag börjar posta lite blogginlägg eller nåt annat dumt här, istället för att bara besvära mina hoj-OCH-programmerings-ointresserade vänner med det.
Och jag är lite nyfiken på om folk här skulle vara intresserade av att höra en programmerares knasiga uppdateringar om vad-som-kanske-kan-bli-ett-ganska-inte-jättetråkigt-och-nästan-spelbart spel?
Isf kanske jag börjar posta lite blogginlägg eller nåt annat dumt här, istället för att bara besvära mina hoj-OCH-programmerings-ointresserade vänner med det.