Spelgalenskaper

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Pendlarmoppe
För att fördriva vintern så har jag börjat pula med ett spel (ja, jag hoppas att det ska bli ett spel iaf. Detta för att jag förra vintern försökte hitta ett kul hojspel på PC att dämpa åka-hoj-abstinensen lite med, men inte riktigt lyckades. De som inte var hemskt dåliga blev ju tråkiga efter nån vecka, så den här vintern tänkte jag ta och göra ett hojspel för att dämpa åka-hoj-abstinensen istället.

Och jag är lite nyfiken på om folk här skulle vara intresserade av att höra en programmerares knasiga uppdateringar om vad-som-kanske-kan-bli-ett-ganska-inte-jättetråkigt-och-nästan-spelbart spel?

Isf kanske jag börjar posta lite blogginlägg eller nåt annat dumt här, istället för att bara besvära mina hoj-OCH-programmerings-ointresserade vänner med det. :hihi

PC-spel? Såna tjänar man väll inga pengar på? Gör spel till Ifånen istället så är du miljadär direkt!

PC-spel? Såna tjänar man väll inga pengar på? Gör spel till Ifånen istället så är du miljadär direkt!

Nu var väl iofs inte planen att tjäna pengar, men Magickas skapare är miljonärer nu på sitt spel. ;) 5 polare som knackade ihop ett buggigt men jävligt kul spel. Hehe.

Sedan borde det vara "rätt" lätt att porta det här till android sedan. Woohoo!

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D