Spela Poker/Öla/Umgås

Vilken datum passar bäst?

• Antal röstningar
    0
aidem... vågar du inte? Nilssson... får du inte? Ni andra... är ni rädda för blentarp?

Det är inte jag som är rädd för Blentarp, det är Blentarp som är rädd för mig :fakta

dsc6046.jpg

Last edited:
Ja då smäller det på lördag, hoppas alla har förberett sig på att skriva över bilar/bågar lagfarter mm på mig redan dagen innan. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ja då smäller det på lördag, hoppas alla har förberett sig på att skriva över bilar/bågar lagfarter mm på mig redan dagen innan. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ska bli gött ju.. Ska rulla in min kawa på en prispall till dig :)
BÖRJAR 18 - KOM HIT I TID OCH ÄT INNAN

POKERskola ca kl 14 för dem som vill

Jag kanske blir en aning sen. Ska på mässa i köpenhamn som slutar 1700.

/J

Din startstack minskar med blinds varje varv.. eller alternativet att du står över första och är med vid 8-9 när andra turneringen börjar..

Dem som är på plats kör 18 och dem som blir lite sena kan vara med passiva vid bordet så att säga eller stå över..

tack alla som vågade :) aggressivast spel - robban, tajtare än alla andra - sidlinjen haha.. INGA RR fanns i top3 under kvällen. Uselt - men mina kompisar tackar . Här är ca 12 liter läsk om nån är törstig.. drack ni 90-10 groggar eller?

tack alla som vågade :) aggressivast spel - robban, tajtare än alla andra - sidlinjen haha.. INGA RR fanns i top3 under kvällen. Uselt - men mina kompisar tackar . Här är ca 12 liter läsk om nån är törstig.. drack ni 90-10 groggar eller?

Andra rundan var jag väl en av de första som ställde in!? Är det att spela tajt? :va

Jag kan inte dricka läsk när jag spelar, då går det som det gick runda två. Måste hålla sockernivåerna låga, annars får jag damp och blir otålig. :banana
Annars var det trevligt. Nästa gång kommer jag spela ännu tightare. :arsele

Andra rundan var jag väl en av de första som ställde in!? Är det att spela tajt? :va

Jag kan inte dricka läsk när jag spelar, då går det som det gick runda två. Måste hålla sockernivåerna låga, annars får jag damp och blir otålig. :banana
Annars var det trevligt. Nästa gång kommer jag spela ännu tightare. :arsele

Ja lite damp fick du andra omgången haha.. Lovar hålla en plats till dig nästa gång när det nu blir.. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT