Spela pc spel på imac datorer.

my bad först och främst, hade för mig att Native vart ett program i likhet med Parallels :näsblod

Men det verka som om Werizons polare gör det. Vilket verkar mysko. Jag menar, det klarar knappt av min 1440x900 skärm :hihi

okej, får kanske ta tillbaka lite, har ju faktiskt inte kollat själv vad för upplösning dom lirar med, men dom gånger jag lirat Insurgency med dom så har jag upplösningen på 1680x1050 (högsta upplösningen på min MacBook Pro) och har inget problem med det.
nu orkar jag inte kollat upp det, men kan nog tänka mig att AA och AF kanske inte hamnar på max, men minns att jag varit inne i grafikmenyn och noterat att det stod high i alla scrollrutor :)

och nej hehe, vi hurrar inte så mycket för 15 fps :D men sen har vi ju inte samma krav på fps som man hade på den gamla goa Quake 3 tiden då allt under 125 FPS fick en att skämmas. 50 fps är nog inget av oss klagar på (har noll koll på vad spelen ligger på för FPS, men har inte hört någon klaga)

*edit*

slutsumma: Mac är helt klart inte en dator tänkt att spela på, men när deras bärbara presterar såna här bra bland spel, tänk då vart en PowerMac lär klara av för spel, vem lirar ghost recon 2 på en bärbar PC liksom?

//Mac is the future ;)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...