Spela MGP2 mot en sopa på Xbox live?

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Hallo...
Sitter hemma och snorar :död
Spelar lite live, som en kratta visserligen men kul är det.
Vill ngn ha sig en match?
Jag heter apeheads på live.
Lär ligga online på live från och till idag, är jag inte sätt en kråka i tråden så ska jag bjuda upp till sladdning på banan :D
//Tobbe
 

Wax

24 - 7
Gick med
7 Mar 2003
Ort
192 78 Sportholm
Hoj
TL1000S
Ciao,

Såg din tråd först nu och antar du frisknat till. Har iofs inte MGP än men kanske skaffar såsmåning om. Lägg upp ReWax på din lista så kanske vi kan duellera i nåt lir framöver.



/Richard
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Wax skrev:
Ciao,

Såg din tråd först nu och antar du frisknat till. Har iofs inte MGP än men kanske skaffar såsmåning om. Lägg upp ReWax på din lista så kanske vi kan duellera i nåt lir framöver.



/Richard

Trevligt trevligt :)
Jo frisknat till har jag, men värst vad klen respons det var på denna frågan :va
Trodde jag inte.
Hursomhelst så lägger jag till dig på min lista, cu on the wurldvajdwebb. :tummenupp ( har tyvär inget headset så lustiga kommentarer blir i mono :D )
//Tobbe
 

Wax

24 - 7
Gick med
7 Mar 2003
Ort
192 78 Sportholm
Hoj
TL1000S
Håller med, Är nog så att sporthojjare hellre ligger i garaget och skruvar. Jag släpade upp hojjen i vardagsrummet så kan man både x-boxa och kramas :D

Utan headset blire nog envägskommunikation.... Tror du kan ställa in så du kan höra motståndarnas glädjerop i tevens högtalare.

/Richard
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Wax skrev:
Håller med, Är nog så att sporthojjare hellre ligger i garaget och skruvar. Jag släpade upp hojjen i vardagsrummet så kan man både x-boxa och kramas :D

Utan headset blire nog envägskommunikation.... Tror du kan ställa in så du kan höra motståndarnas glädjerop i tevens högtalare.

/Richard

Det vet jag inte om man kan, tror inte det faktiskt har man inget headset så blire nog varken eller lixom.
Tyvär så ligger mitt spelande nere nu pga av ett kaosartat hem som bara vägrar bli bra, möblerna har skiftat plats fler gånger än jag hunnit räkna :huvet
Men så fort jag fått allt att lira här ( främst är det tvmöbeln till nya aptunga tvn som strulat) så kommer jag online och då du :D
//Tobbe
 

Wax

24 - 7
Gick med
7 Mar 2003
Ort
192 78 Sportholm
Hoj
TL1000S
Shit, Får ångest när jag hör orden Flytt och Möblering. Skönt å höra att du jobbar med tvn då Tv är prio ett :Bugar
Bra för mig med lite extra tid att öva. Jag lär nog märka när du är igång. Bara att besvara min request.

Ses därute såsmåningom.

/Richard
 

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Wax skrev:
Shit, Får ångest när jag hör orden Flytt och Möblering. Skönt å höra att du jobbar med tvn då Tv är prio ett :Bugar
Bra för mig med lite extra tid att öva. Jag lär nog märka när du är igång. Bara att besvara min request.

Ses därute såsmåningom.

/Richard
Jepp flytt och packa ÄR ångest! (Nog för att det var ett tag sedan sist )
Nu sitter jag här och våra gäster har gått hem, vinylen har tystnat och jag ska lägga mig i min säng för att sedan vakna upp till en helt kravlös och lugn bakfyllesöndag :D
Mina förhoppningar är att lira lite motogp imorgon.
//Tobbe
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top