Spela in film?

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Jag sitter här på jobbet och får sån oerhörd lust att göra en film. Om dom aktiva medlemmarna i ADHD. typ att vi filmar person för person och sen klipper vi ihop något roligt och sjysst.

man behöver inte stunta om man inte vill/kan.. utan bara visa upp sig, kanske att någon ligger bakom o filmar på nån krokig väg. det finns så mycket man kan göra. bränna däck.. ja.. det är ju bara fantasin som sätter stopp..

är detta något som känns intressant? .. jag har ju videokamera.. och jag ställer gärna upp och filmar alla.. kanske tillomed att vi sätter oss o skriver ett enkelt manus?
sen kan vi sitta och redigera och göra sjyssta effekter med mera.

kan ju kanske vara kul att ha.. när man blir gammal!

säg vad ni tycker! töntigt eller Okej?

jag tar all kritik så spit it out..

menade inte att medlemmarna behöver vara aktvia här inne på forumet och skriva som dårar, utan att det räcker att dom vill köra med oss och vill vara med och föreviga 2004.. gäller även deras polare.. ju fler desto coolare..

så kort o gott är alla välkommna och vara med..

Jag kan inte stunta, men e på ändå!
Kanske skulle köpa ett kamerafäste till hojen?

Låter väl helt okej :tummenupp

Hade ju varit skitkul med en ADHD-reklamfilm :D

Bara vi kan vänta tills jag slipper ha "ÖVNINGSKÖR" på ryggen...
Kan inte heller stunta....vad jag vet iallafall :va har aldrig testat, vågar nog inte testa heller för den delen än.

Jag är på! låter skitkul!! har DVD brännare och sånt om det behövs!

/Felix
liiite bakhjul skall man nog kunna få till!

Kör jag på bakslangen om mitt framdäck är 1 cm ovanför backen? :lol
I så fall kan jag stunta.. :3freak
(Fast ingen lär ju märka det)

Masterlord skrev:
Kör jag på bakslangen om mitt framdäck är 1 cm ovanför backen? :lol
I så fall kan jag stunta.. :3freak
(Fast ingen lär ju märka det)

du kan väl bränna däck??.. :D

näe men jag tänkte att vi skulle dra och träna bakslang nån dag.. det är inte så svårt.. egentligen!

YESSSS!!!.. fan chille vi måste ut å filma mitt räcerbygge nu i veckan då.. klart tuffast med silvertejp överallt :lol

är kass på att stunta jag med men en wheelie kan man väl dra.. med silvertejpad sadel :tungan

sven666 skrev:
YESSSS!!!.. fan chille vi måste ut å filma mitt räcerbygge nu i veckan då.. klart tuffast med silvertejp överallt :lol

är kass på att stunta jag med men en wheelie kan man väl dra.. med silvertejpad sadel :tungan

självklart drar vi ut o filmar skiten.. :hihi

Svarar som en del andra, jag kan inte stunta men vill gärna vara med ändå..

Det kanske kan bli en chrash.. :D

Vägra vurpa skrev:
Svarar som en del andra, jag kan inte stunta men vill gärna vara med ändå..

Det kanske kan bli en chrash.. :D

crashen överlåter vi till chille!! typ en lite för hög stopie eller nåt... :kocko
ja e på kan ju dra lite på slangen å börna för de kan ja iaf!! :yoparty :brinnerup

GSX-R Micke skrev:
då e första kameraman utsedd!! då ska vi bara dra ihop så många bågar vi kan!!

vi kan ju även klippa med lite roliga aktiviteter som sker utanför MC-åkningen.. (om det nu skulle bli några sådana)

Chille skrev:
vi kan ju även klippa med lite roliga aktiviteter som sker utanför MC-åkningen.. (om det nu skulle bli några sådana)

då måste vi ju utse en som e kamera man då me ju!! niclas kanske vill va de?? :D han verkar ju inte klara av :fyllisar lika bra som vi "yngre" kan!! :rofl :rofl :rofl :rofl

får väl ta en film/öl kväll heltenkelt.. har väl ett 20tal racing DVDer.. måste ju toppa fuelmedias extreme days 2 åtminstonde.. :tummenupp

perfa som förfest nåndag jueh.. ingen lär ju somna iallfall :tungan

GSX-R Micke skrev:
då måste vi ju utse en som e kamera man då me ju!! niclas kanske vill va de?? :D han verkar ju inte klara av :fyllisar lika bra som vi "yngre" kan!! :rofl :rofl :rofl :rofl
Litet olycksfall bara.. :3freak
Ölen e lite svåra att kontrollera, vänta bara tills jag går på det hemkörda, då blir det fina fyllor... :hihi

Masterlord skrev:
Litet olycksfall bara.. :3freak
Ölen e lite svåra att kontrollera, vänta bara tills jag går på det hemkörda, då blir det fina fyllor... :hihi

men hur kul kan det vara? fullt ös - medvetslös.... efter en grogg.. :hihi

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...