Spela cs under linux

mmm

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
suck...
Som rubriken lyder, är det någon som gör detta.
Isf hur påverkar detta prestandan, blir det mycket sämre prestanda iom emulerningen?

Gärna en fps-jämförelse.
 
Ska inte du lära dig att spela cs under windows först?

Eller kanske ännu hellre, börja spela cs överhuvudtaget igen??
 
t-rex skrev:
Ska inte du lära dig att spela cs under windows först?

Eller kanske ännu hellre, börja spela cs överhuvudtaget igen??

Har nästan helt migrerat till linux nu, det ända jag saknar är cs. Windows är ingenting i jämförelse!

Kanske blir lite spelande ikväll om det är några på?
Vi kanske kan ta upp diskussionen där istället...
:tungan
 
Det går, men det blir lite halvtaskig fps.. Iaf för mig..
Jag körde wine för att spela..
Kan hända att det går bättre med wmware... Bara att du testar dig fram..
Bra val förresten, Vilken dist?
 
YaZ skrev:
Det går, men det blir lite halvtaskig fps.. Iaf för mig..
Jag körde wine för att spela..
Kan hända att det går bättre med wmware... Bara att du testar dig fram..
Bra val förresten, Vilken dist?

Mandrake :(.
Va den som kom ner först från dc. Ska tanka debian från ftp när jag är klar med programmerningen, mandrake e inte så bra tycker jag än så länge, debian eller slack blir d nästa gng.
 
mmm skrev:
Mandrake :(.
Va den som kom ner först från dc. Ska tanka debian från ftp när jag är klar med programmerningen, mandrake e inte så bra tycker jag än så länge, debian eller slack blir d nästa gng.

Känner ud för att röra till det ordentligt, testa gentoo ;)
Debian är lite skumt nu för tiden, senaste jag tankade ner fuckade tar nått så in i.. Så jag håller mig lite undan för deb..
Och så är det så lätt att hamna i dependenci hell med det...
Men annars är det gött med apt-get :)
 
YaZ skrev:
Känner ud för att röra till det ordentligt, testa gentoo ;)
Debian är lite skumt nu för tiden, senaste jag tankade ner fuckade tar nått så in i.. Så jag håller mig lite undan för deb..
Och så är det så lätt att hamna i dependenci hell med det...
Men annars är det gött med apt-get :)


Inte ett begripligt ord i hela inlägget....

Knarkar du yaz?

Putsa nu kängorna så du kan vara med o lek på söndag!
 
Skippa emulering. Fixa dual boot på systemet istället och ha en liten Findus2000-partition eller nåt för speländamål. Vill man göra det riktigt enkelt så lägger man det på en separat disk.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top