Spel: Få igång motorcykeln och ta dig ut ur rummet

Ääääntligen!
Det gick ju så bra så länge, men det är bar att krypa till korset och erkänna, utan HanneZ manual hade det aldrig gått hela vägen :Bugar
Nu måste jag verkligen gå och lägga mig om jag ska vara människa på jobbet imorgon...
Man ska inte fastna med sånt här när klockan redan är sen...

Milla skrev:
2672111 Fusk finns här: http://www.b-sting.nl/crimsonroom/solve.html

Att få ihop tuben va trixit, och sen fick jag inte webadressen att funka för att få koden, och sen fipplade jag til det så spelet började om, då lessnade jag..Kan bero på att klockan va 02 oxå? :)

man tackar man tackar, i mitt försvar måste ja väll ändå säga att ja inte kollade på fusket :D
http://takagism.fasco-cs.com/yellow_chamber.html där har du sidan till koden!
dags å ta sig ann dom andra rummen då :yoparty

nemere skrev:
2672136 man tackar man tackar, i mitt försvar måste ja väll ändå säga att ja inte kollade på fusket :D
http://takagism.fasco-cs.com/yellow_chamber.html där har du sidan till koden!
dags å ta sig ann dom andra rummen då :yoparty
Jag gjorde om den nyss, hade skrivit yellow-chamber igår..:näsblod Men jag måste va ganska trött för kuben hade ju inget med röda rummet att göra..:va Det va ju gröna rummet..:rolleyes:

Milla skrev:
2672142 Jag gjorde om den nyss, hade skrivit yellow-chamber igår..:näsblod Men jag måste va ganska trött för kuben hade ju inget med röda rummet att göra..:va Det va ju gröna rummet..:rolleyes:

ja är fast i det gröna rummet nu..
känner på mig att kinatecknena är ganska relevanta men orkar nog inte kolla upp dom :näsblod
får la försöka klura lite

Milla skrev:
2671518 Hehe, jag fixade det, men inte utan fusk dock!..:D

Go to the shelf under the phone and get the pen.
Lift up the red pillow on the chair, and get the paper.
Use the pen to write "HELP ME" on the paper.
Go to the tube and get the capsule.
Put the paper inside it and send it up the tube by pressing the red button.
Go out and come back to the tube, and get the capsule back.
Open it and take the paper out.
Go to the picture and click the right corner, the left corner, then a bottom corner until it falls off the wall.
Get the money and draw on it with the pen. Keep drawing on it to get a full wierd face.
Put it in the capsule and in the tube DO NOT PRESS THE RED BUTTON!
Go to the phone, pick it up and dial 4357*63. A scary voice will say "O.K."
Press the red button, go out, come back and get the key in the capsule.
Open the door and escape!

Hur skulle man kommit pådet där telefonnumret utan fusk? :S och varför skulle man rita på sedeln igentligen?=P

Juice skrev:
2672252 Hur skulle man kommit pådet där telefonnumret utan fusk? :S och varför skulle man rita på sedeln igentligen?=P
När man väl kom på det va det ju hur logiskt som helst det är ju siffrorna för help*me... :) (Var tvungen att läsa fusket innan jag fattade det..:) )

nemere skrev:
2672264 för satan.
har ni gjort det gröna rummet? :huvet
ja fattar verkligen nada :mad:

Japp, fast som vanligt med fusk efter att man kört fast, det var klart det svårtaste o ologiska rummet av dem alla..
Som sagt så tyckte jag det gröna korset som ska bli en kub va svår även efter att ha läst fusket, för siffrorna är random..Man fick trixa ett tag.. Massor av sakerna man hittar ska man ju inte ens använda till nått..

Fusk här: http://viridian.thonky.com/

Äntligen starta hojen upp utan manual, nästan så att man känner igen sig själv när man försöker meka, "vafan ska den här nu då...." "undrar var jag la den där..." :rolleyes:

Milla skrev:
2671398 Man klickade först på grejen och sedan på stället där man ville använda den på..Gäller ju dock att hitta rätt grejer till rätt plats..:pannkyss

Det ante mig. men inget jag hade passade nånstans!!

När jag försöker göra Crimson room, det röda rummet så lyckas jag inte hitta andra ringen..även när jag kollar på fusket...det finns ingen ring på golvet vid fönstret:va

Juice skrev:
2674514 När jag försöker göra Crimson room, det röda rummet så lyckas jag inte hitta andra ringen..även när jag kollar på fusket...det finns ingen ring på golvet vid fönstret:va

Ahaa! ok nu föll den ner från gardinen...

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back