spektakulerus dagus

Shadow

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hej allihop!

Min dag och denna kväll hade jag egentligen mycket roligare planer för.. men det blev inte av så jag har inte gjort något speciellt kul.. så nu sitter jag här och dricker lite vin och funtar snart på en öl..

Men frågan jag tänkte ställa är: vad har folk för sig för kul nu i mellandagarna?:)

Två dagar har använts till att sträck-titta igenom första och andra säsongen av Entourage. Eftersom Ari Gold är min idol #1 så är jag numera en ganska irriterande människa att umgås med.

Men roligt har jag. :hihi

Två dagar har använts till att sträck-titta igenom första och andra säsongen av Entourage. Eftersom Ari Gold är min idol #1 så är jag numera en ganska irriterande människa att umgås med.

:hihi

Ari Gold är kungen av alla kungar. Jävlar vad jag gillar honom!:tummenupp

Laddade hem alla säsongerna för ett par veckor sen. Det blir som ett gift. Synd att avsnitten är så jäkla korta bara. Säsong 6 ska aira i USA till sommaren först. Börjar spelas in i januari.

För att svara på TS fråga: Drar ihop sig till inventering och slut på bokslutsår vilket genererar en jävla massa jobb tyvärr. Men det är okej, julen är ändå sjukt seg och tråkig.

Last edited:
Ari Gold är kungen av alla kungar. Jävlar vad jag gillar honom!:tummenupp

Laddade hem alla säsongerna för ett par veckor sen. Det blir som ett gift. Synd att avsnitten är så jäkla korta bara. Säsong 6 ska aira i USA till sommaren först. Börjar spelas in i januari.

För att svara på TS fråga: Drar ihop sig till inventering och slut på bokslutsår vilket genererar en jävla massa jobb tyvärr. Men det är okej, julen är ändå sjukt seg och tråkig.

Ari gold vad är det för serie? vad handlar den om? kanske något man borde prova!

Ok segt men jag förstår och jag håller med dig, hellre det än inget. Är du egen företagare eller?:)

Ari gold vad är det för serie? vad handlar den om? kanske något man borde prova!

Ok segt men jag förstår och jag håller med dig, hellre det än inget. Är du egen företagare eller?:)

Ari Gold är en skådespelaragent i Entourage.

Mmm, eget knegeri.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...