Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:haha! men mupp. SÄG KÅPGLAS dåskojjar!

HAr fått berättat för mig att det ska vara värdelös passfort på dessa kåpglas från sportech.. Det är en stor glipa mellan glaset och kåpan som ser skitful ut. Gå in på R1-forum och sök på "chrome windscreen" så får du upp en del.. Jag lyckades hitta ett kåpglas "a la spegelruta" på näter men jag minns inte vart jag köpte det.. Det är en powerbronze.. Passformen är inte heller den bästa men den ska uppenbarligen vara mycket bättre än dessa från Sportech.Badkarma skrev:
Stephen skrev:HAr fått berättat för mig att det ska vara värdelös passfort på dessa kåpglas från sportech.. Det är en stor glipa mellan glaset och kåpan som ser skitful ut. Gå in på R1-forum och sök på "chrome windscreen" så får du upp en del.. Jag lyckades hitta ett kåpglas "a la spegelruta" på näter men jag minns inte vart jag köpte det.. Det är en powerbronze.. Passformen är inte heller den bästa men den ska uppenbarligen vara mycket bättre än dessa från Sportech.
HAr också sökt på nätet som fasen men hittade till slut denna från Powerbronze. Som sagt.. Jag gillar inte listen som sitter runt rutan men det funkar. Finns uppenbarligen inte så många som har en ren spegelruta utan de flesta ha väl färgade iridiumrutor.
Men som sagt.. Mitt tips är att kolla på R1-forum.com. Där har du en hel del bilder på olika kåpglas..
Lycka till...
ska kolla runt lite... Måste väl finnas till en gixxer 750...Badkarma skrev:Tack för varningen. Men det fanns inga rutor till min 98'a så det får vara med Sportech.
Finns det typ Dubble bubbel (eller vad dom heter) till min Gixxer 750 -98'a, rökfärgad, svart eller iridium. Hade ett sånt till min Ninja 9'a -01'a. Skulle vilja ha ett till Sukan när hastigheten gör sig påmind.
//Anders
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |