Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

snobben skrev:fet rulle!
jag kan få mer uppställ på en ciao än vissa snubbar där! och detta är seriöst!![]()
snobben skrev:fet rulle!
jag kan få mer uppställ på en ciao än vissa snubbar där! och detta är seriöst!![]()

devetdu skrev:förresten!
vad är det för fjant som kör som ser ut som någon jävla pappegoja i det där skinnstället?
![]()
![]()

Krille-666 skrev:ja... dem är ju inte de bästa precis![]()
men det är ju inte så jätte lätt heller.. ni som inte har testat på speedway ska inte uttala er om hur lätt det är (ser ut att vara) därför att det är svårt som f-n i början.. i know
![]()
Speedway är svinsvårt i början... man tycker att man är jävligt fräck när man sladdar lite i utgången av böjarna, men från sidan ser det hur löjligt som helst ut...jag har kört 125:a speedway hoj på banan i hagfors...och 50 för länge senstavgren skrev:Provkörde en 500 speedwayhoj på banan i Hagfors för ett tag sen och efter det har jag all respekt för dom som kör fort![]()
Att nåt som ser så enkelt ut kan va så svårt.
och de e ganska svårt tills man får snits på grejerna...motardnisse skrev:Jäklar JB när du får ordning på ställen, då kommer det bli kanon. har du fortfarande problem med att använda HOT-BUTTON knappen!!!![]()
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |