Speedway

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Knivsta
Hoj
Avställd klassiker.
Är det någon som skall åka till Hallsta på speedway ikväll ??

Om intresse finns så är vi några stycken som skall åka dit och vi skall träffas 18.30 vid Ola korset (för de som inte vet så se nedan för beskrivning) för (någorlunda) gemensam färd sista biten till Hallsta.
Just nu behöver Piggarna allt stöd de kan få...... :)

Ola korset:
väg 288 från Uppsala, höger mot Hallstavik i Rasbo. Efter ett par mil kommer en fyrvägskorsning där Vänster går mot Gimo och höger mot Knutby. Där finns en bra Busshållsplats.........
Givetvis så finns det andra vägar (åker själv via L-hundra & Almunge) men ovanstående är "lättast" att hitta......

//B
 
Hade jag inte haft långväga besök hade jag hängt på. Nytt försök om 14 dar..
 
Hemma igen, vart lite blöt på vägen hem :(
Matchen gick inget vidare :mad: förlust med sketna två poäng....men nästa vecka så ........

Ugluk skrev:
Hade jag inte haft långväga besök hade jag hängt på. Nytt försök om 14 dar..

Kul :) skicka ett PM eller ett e-mail om du skall med, gäller alla andra också som vill åka med.

Det är match den 28/7 också, den uppskjutna matchen mot Indianerna.

//B
 
Lägg upp förfrågan här istället så ingen missar den.
Jag har aldrig varit på speedway, men skulle gärna vilja gå någongång.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top