Speedway på Malmö Motorstadion

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ja, jag vet...speedway är inte direkt sporthojsrelaterat så sett men det är ju...en hoj! :rodnar

Första gången jag tar mig an ett sådant event så, have mercy on me. Det var inte lätt och sen fick jag inte stå där jag ville. Då insåg jag att 200mm brännvidd, tja, det räcker inte! :(
Bättring ska ske till nästa gång (ja, om ni vill se fler vill säja)

11 bilder finns HÄR

Ett smakprov:
IMG_0708.jpg

Mmm fy f*n va NOT dåligt bilderna var. Min favorit är nr 8, har inte tänkt hur knasigt det är att fota Speedway jag tycker själv att motorcross är svårt med tanke på underlaget.

Mmm fy f*n va NOT dåligt bilderna var. Min favorit är nr 8, har inte tänkt hur knasigt det är att fota Speedway jag tycker själv att motorcross är svårt med tanke på underlaget.

Huj, jag läste tvärtom :gnissla "Fy fan va dåligt bilderna var" Haha! Jag skyller på att jag är trött. :D

Tack ska du ha! Det var som sagt klart annorlunda. Men där det blir bäst bilder (med ett 70-200) där var det en säkerhetszon på 3m från sargen. Vilket innebär antingen en 1,4X- eller 2X konverter ELLER ett stort fett tele. jag kommer att bli fattig...:gråta

Har bara plåtat cross nån gång så jag vet vad du menar. Tycker det är svårt att få till ngt riktigt bra där. Får ut och öva mer. :tummenupp

Ohh! Nr.6 var ruggigt snygg!

Han kämpade för att hålla trean borta sen fick han väl troligen en spann ängslan över sig och kollade bakom sig för att se om han låg långt före. :hihi
Han gick in som tvåa.

Tack ska du ha! :)

mycket fina bilder! :tummenupp

De är träning i Sarpsborg (Norge) nu i helgen. Är nog inte så seriöst vart man får stå eller inte. men de e kanske långt för o ta några bilder..

Hur som helst mycket vackra bilder! :)

mycket fina bilder! :tummenupp

De är träning i Sarpsborg (Norge) nu i helgen. Är nog inte så seriöst vart man får stå eller inte. men de e kanske långt för o ta några bilder..

Hur som helst mycket vackra bilder! :)

Tack för tips och kommentar. :) men Norge är en svag aning för långt från Skåne, tyvärr. :huvet :(

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back