Speed weekend på is

glenn.. raptor/ducati 748 kombo kan det inte finnas många av. var du på fyrhjulingensdag trollhättan för ett , eller var det två år sedan? jag blev fetimpad av ditt och ett banshee/gsxr750 bygge som oxå var där.

jo det var vi! Jag har min quad ducce kvar och göran har byggt en banshee med artic cat 700 skoter motor går riktigt bra! Vi ska testa på Speed Weekend att våga hålla fullt i 1000m men fan vet om jag vågar?

Gämförde vikten på en finndubb och en edurodubb samma utstick. 5g vardera. ev var finndubben o,5g lättare? Jag innehar nog mc fartrekord på enkelspårigt skoterspår, Väldigt nära 200 eller i bästa fall 200kmt. (hårdfuset!!)

Skapligt hårig bedrift :tummenupp :D .
Kul initiativ med dessa tävlingar. Synd bara att de är så långt norr ut.

En positiv förare har anslutit sig Furstenhoff, han har lite galna planer för isen det välkomnar vi! Målet är 200 mph är det någon som kan klara det då är det nog han.

En positiv förare har anslutit sig Furstenhoff, han har lite galna planer för isen det välkomnar vi! Målet är 200 mph är det någon som kan klara det då är det nog han.
Var det inte förbud på överladdning?

den microskåpiska erfarenhet jag har av is åka rakt fram är att efter ett par repor så är det jupa spår i banan som gör att man kan fasna i och sen går det åt hlvte om man inte tar sig ur.(vilket det jorde för mig).När är sista anmällningsdatum?

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back