Speed Weekend Nyköping 10-11 Oktober

Inställt 10-11 okt i Nyköping pga för få anm.
Vi har bokat 6 juni nästa år och för er som inte kan vänta så finns fartrekord på is i mars.

Snokar du?
Okeydå, det finns en viss risk att jag måste sticka över till Bonneville nästa år, jag har blitt erbjuden frakt, biljett, team och allt möjligt, bara jag kör i från Matt Capris turbo Bonnie, och det bör jag ju kunna:yoparty

Här är lite info om min motståndare http://www.passionperformance.ca/motorcycle/articles/5582/

Nyköping kunde ju va en bra test bana. Frågan är bara hur jag ska hinna både köra dragracing och speed records.. så jag har bestämt att jag inte ska köra sönder nått nästa år, bara byta olja

Hur många är det som ej fått tillbaka start avgiften från Nyköping eller Halmstad.

Börjar bli riktigt irriterad, inte mycket pengar för en del kanske men för mig är det.

Last edited:
pengar tillbaka

Hur många är det som ej fått tillbaka start avgiften från Nyköping eller Halmstad.

Börjar bli riktigt irriterad, inte mycket pengar för en del kanske men för mig är det det.

Jag väntar också på pengar från anmälan till Nyköping 3 veckor sedan fick okej på att han skulle sätta in pengar på mitt konto, och en påminnelse som ej är besvarad
Björn

Börjar bli riktigt irriterad, inte mycket pengar för en del kanske men för mig är det.

Jag har inte fått tillbaka startavgiften. Mailat två gånger utan svar. Skulle gärna vilja ha mina pengar...

2009-10-28 400:- insatt på ditt person konto i onsdags förra veckan så kolla datasvar eller motsv.

Ahh, kanon. Var nog 27:e jag kollade kontot sist. Ska kolla igen när jag hinner! Sorry!

Pengar Waooo inte en dag för tidig, tåkigt att det skall bli grinigt innan.

pengarna kommer

Då kanske det bar är lite lång hanläggningstid på Ocklunds organisation.
Jag ger mig till tåls och väntar en stund till!
Björn

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...