Speed Weekend Nyköping 10-11 Oktober

PatrikL

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2005
Hoj
Kawasaki ZX12R, 1427 PSB. Honda CRF 450 R
Detta kan nog bli riktigt skoj :tummenupp
Mvh
Patrik

Var i kontakt med Glenn i dag och han sa att det är inte så många anmälda
till speed weekend,ca 10 fordon.....

Dom som vill,kan och tänker köra på speed weekend,kan ni/du kasta iväg ett
mail till glenn om att ni/du tänker köra,även om ni/du är anmälda sen förut så
vet Glenn inte om ni/du kommer i och med att tävlingen är flyttad till okt.

Och blir det bara 10 fordon som vill gasa så tror jag inte att det blir någon speed weekend på asfalt...

Så gör alla en tjänst och kasta iväg ett mail till info@Landracing.se att ni/du
tänker köra,för det tänker ni/du göra,eller hur......

MVH
Peter

Ja kom igen nu samla era krafter och testa hur snabb era hojar igentligen är.

Det är ju alltid kul att vet vad hojen förmår att gå i under ordnade former, eller gäller det bara att det skall gasas i 300km/t bland trafiken i fjolträsk.

KANON :tummenupp

hoppas fler hakar på så det blir nått, och så får ju vädret bli som idag 20grader varmt :)

Ja kom igen nu samla era krafter och testa hur snabb era hojar igentligen är.

Det är ju alltid kul att vet vad hojen förmår att gå i under ordnade former, eller gäller det bara att det skall gasas i 300km/t bland trafiken i fjolträsk.

Jag har svårt att förstå hur det ska bli något folk på evenemanget.
Vart syns detta någonstans mer än här på SH? Och på Landracings hemsida, hur många går in på den.
Hoppas jag har fel, men har en känsla av att vi inte blir många anmälda om det inte syns.

Mvh
Patrik

Tycker det samma verkar som ingen har hört talas om det tyvärr.

Man blir så deppig när det är något som går i kras som man väntat på i flera år skall intäffa.

Just nu 5 anmälda:confused:
4 hojar och en Corvette.
Känns som man kan glömma det här..

Just nu 5 anmälda:confused:
4 hojar och en Corvette.
Känns som man kan glömma det här..

Ja ja vette fan va som händer:confused:

Jag förstår att många tröttnade då halmstad inte blev av,och att det stog på hemsidan att i slutet på veckan presenterar vi en lösning,det stog så en stund.:gnissla :confused:

Det jag vet oxå är att Glenn hade/har otroligt mycket att stå i,inte bara alla dessa events som han grejar utan han han precis fått en knodd till och det tar mycket krafter samtidigt som han har ett bygg företag att sköta..

Nog med ris och ros.

Jag tror att jag är en av dom som blir mest besviken om detta nu INTE blir av:mad::mad::mad:

Tittar man på startlistan nu kommer det garanterat inte bli av om det inte ramlar in mera annmälningar pronto....

Då tänker jag se till att jag får smiska ur hojen på nåt flygfält..Jag BEHÖVER det..

I CAN FEEL THE NEED....THE NEED FOR SPEEEEEEEEEEED:hojbusa

Jag ger detta en chans till på söndag och då hoppas jag att Glenn har givit besked om det blir körning eller ej.

Har jag R1an kvar kan jag köra om man inte behöver licens. Jag har inte hört talas om detta och det kan man tycka jag borde eftersom jag känner lite dragrace folk. Finns ju en del snabba bilar i Nyköping.

Har jag R1an kvar kan jag köra om man inte behöver licens. Jag har inte hört talas om detta och det kan man tycka jag borde eftersom jag känner lite dragrace folk. Finns ju en del snabba bilar i Nyköping.

Du kan absolut köra!
De fixar en endagslicens eller nåt. Men det är iaf inget problem för dig, anmäl dig och ta med bilarna från stan också :tummenupp

körning

:tummenupp
Du kan absolut köra!
De fixar en endagslicens eller nått. Men det är iaf inget problem för dig, anmäl dig och ta med bilarna från stan också :tummenupp

patlini dimax här ,,, inte fan ska du köra utan mig :yoparty hur ska du få bra tider om inte någon nyper dig i baken ha ha ha :D anmäl mig + 1 till om du kann kann säkert ta med 4 st till om det krisar :)) asso totalt kann vi komma 6 st cyklar:tummenupp

Kommer du dit så kommer jag åka minst 20 km/h fortare.
Skicka ett mail hit info@Landracing.se så får vi förnedra dig lite :tuttar

Mvh
Patrik

:tummenupp

patlini dimax här ,,, inte fan ska du köra utan mig :yoparty hur ska du få bra tider om inte någon nyper dig i baken ha ha ha :D anmäl mig + 1 till om du kann kann säkert ta med 4 st till om det krisar :)) asso totalt kann vi komma 6 st cyklar:tummenupp

Sorry.
Men jag har klivit av detta projekt nu.
Är en vecka kvar och vi vet fortfarande inte om det blir åka eller inte, ser ut att var 6 anmälda just nu.
Men hur ska det kunna vara fler när det inte syns?

Jag behöver som flera andra ändra hojen en hel del för att kunna mata ur den ur en långsväng.. korta svingen, höja hojen, drevning, osv.

Så, för min del får vi hoppas på nästa år vad gäller asfalt utan klister.

Ja, det är trist.
Men vi håller tummarna för att det blir åka iaf, även om inte jag hinner få klart min.
Får satsa på att åka på isen i mars istället, när Glen & co arrangerar det i Funäsdalen:tummenupp.
Men då får vi hoppas att Peter Turbo släpper lite recept på dubbdäck som håller :D

Ja, det är trist.
Men vi håller tummarna för att det blir åka iaf, även om inte jag hinner få klart min.
Får satsa på att åka på isen i mars istället, när Glen & co arrangerar det i Funäsdalen:tummenupp.
Men då får vi hoppas att Peter Turbo släpper lite recept på dubbdäck som håller :D

Ja va säger man:confused::confused:

Jag är himla besviken på att det med stor sannolikhet INTE kommer att bli av
då det behövs minst 60 startande för att det ska bli av.

Jag förstår att folk lessna nu när det är vinter snart..

Jag har tagit kontakt Hässlö i västerås om att få piska ur busan full ut
och det lät positivt,nu när man har kostat på hojen en del pengar endast för det här så vill man göra det.

Jag va ut och provade hojen häromdan och drog ur den inte full ut men det gick himla fort,fortare än jag någonsin åkt då kände jag att det behövs ordnade former för fullt på gasen.

jag har åkt 321km/h med gps och det här gick fortare,hur mycket vet jag inte
då mätarn inte stämmer då jag har drevat om den och dessutom stog den i botten.:tummenupp

Jag hoppas jag kommer upp till 390km/h,fantasi fart men man kan ju hoppas..

Ang dubb däcken så kommer jag och en till att sälja dubbdäcken efter funäs
tävlingen.Mer info kommer sen..:tummenupp

En bild sen förra funäs ...

Bifogat

• IMG_2052.JPG
    IMG_2052.JPG
    95.4 KB · Visningar: 70
Försök att filma om du skall gasa så vi andra som får sitta hemma och ruttna har något att glo på :tummenupp.

Jag har som sakt också lagt ner det där med körandet,och hoppas bara att man får tillbaka start avgiften i allafall.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman