Speed weekend i Orsa denna gång.

Denna gång är vi 100% på med fullsatsning med
vår nya Hayabusa turbo med lite mer pulver än
ngn annan med Busaturbo's superdäck monterade -
bara för att!! :D

:tummenupp

Kul som tusan att du dyker upp i Orsa. Peter behöver lite konkurrens - för att kunna bli ännu snabbare:tummenupp

Blir det bara Turbobusan du tar med eller blir det Imprezan också?

Har du kommit igång med nya turbofightern eller har du byggt vidare på gamlingen?

speedweekend_2011-5webb.jpg

Fan det vore inte fel att åka upp och köra lite.... Synd att man inte har en sån där liten stressfläkt monterad bara:gnissla.

Kul som tusan att du dyker upp i Orsa. Peter behöver lite konkurrens - för att kunna bli ännu snabbare:tummenupp

Blir det bara Turbobusan du tar med eller blir det Imprezan också?

Har du kommit igång med nya turbofightern eller har du byggt vidare på gamlingen?

Turbobusan ja.... den har man en lott till som har legat och väntat bra jävla länge..... Den kanske ska lottas ut däruppe?

Turbobusan ja.... den har man en lott till som har legat och väntat bra jävla länge..... Den kanske ska lottas ut däruppe?

Tur jag har som då är lyckligt olottad eller hur man säger.
Det går nog att flåsa på rätt bra utan stressfläkt. Själv så åker jag upp med en snowracer och sporthojen så får vi se vad som hinns med mellan allt jobbande.

Denna gång är vi 100% på med fullsatsning med
vår nya Hayabusa turbo med lite mer pulver än
ngn annan med Busaturbo's superdäck monterade -
bara för att!! :D

Jaså? Du har inte anmält dig än iaf... Upp med bilder på däck och hoj! Vart har den gamla busan tagit vägen? Skulle väl lottas ut om jag inte minns fel? Ligger en lott hemma som väntat på dragning i flera år...

41 st fordon anmälda än så länge. Ser väldigt intressant ut!!!

Då var även jag bokad att köra! Fan vad skoj det ska bli. :banana

Då var även jag bokad att köra! Fan vad skoj det ska bli. :banana

Jävlar vad skoj! Nu får du verkligen testa din däck. Jag ser fram emot det som tusan. Jag ska dock jobba där så jag får se hur mycket jag kan åka med hojen. Snowracern ska jag rasta också...

Kolla med ToysRUs ?

Haha, cool liten pjäs:D. Men med 3 vändor och några vurpor så känner jag mig mer hemma på Stiga GT original, men det där snöskoteråket skulle man ju kunna försöka skrota också:tummenupp

Last edited:
Har du det som krävs?
[YOUTUBE-ID]0Pla8dCYSj8&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]

Har du det som krävs?
[YOUTUBE-ID]0Pla8dCYSj8&feature=player_embedded[/YOUTUBE-ID]

Nu blir man ännu mera sugen...

Jävlar vad skoj! Nu får du verkligen testa din däck. Jag ser fram emot det som tusan. Jag ska dock jobba där så jag får se hur mycket jag kan åka med hojen. Snowracern ska jag rasta också...

Ska inte köra med de däcken utan jag bygger en uppsättning till på nya däck! Får se om man har vad som krävs...

Last edited:
Då var stugan bokad på campingen! Men jag tycker det varit dåligt med anmälningar den senaste veckan... Roligt om det blir lite flera fordon! :hojbusa

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!