Speed Tripple

eisbaer skrev:
Är det säkert, jag är van vid en LC4a så det är nog därför =)

Ja va f-n, de första 3/4 delarna av övningen ser det skitfränt ut. :D
Den sista 1/4 när man slår över och dammar pannan i backen ser mindre cool ut. :näsblod

Får du bara upp värme i däcket kommer du nog inte ha några problem. :tummenupp
 
Blackadder skrev:
Ja va f-n, de första 3/4 delarna av övningen ser det skitfränt ut. :D
Den sista 1/4 när man slår över och dammar pannan i backen ser mindre cool ut. :näsblod

Får du bara upp värme i däcket kommer du nog inte ha några problem. :tummenupp

Jag har haft värme i däcken, tro mig. Jag har fan setat på tanken och knyckt och knyckt men mer än en decimeter har han fan inte gått upp. Låser sig hela tiden.
 
Biturbo skrev:
Jag har två S3 or. En 01:a och en 03:a och de är väldigt trevliga hojjar båda två. S3:an är dock en helt annan hoj efter -02. Jätteskillnad!

Håller med. Ägt S3:or från -01, -02 och -03. Måste säga att jag gillade -01:an bäst (den är dessutom betydligt coolare, med sina tokstora lampor och insug bak) men det är helt klart en smaksak, så för spekulanter rekommenderas provkörning av de båda.

/W
 
Woland skrev:
Håller med. Ägt S3:or från -01, -02 och -03. Måste säga att jag gillade -01:an bäst (den är dessutom betydligt coolare, med sina tokstora lampor och insug bak) men det är helt klart en smaksak, så för spekulanter rekommenderas provkörning av de båda.

/W

Jo, 01:an är snyggast. Men att köra är 02+ överlägsen. Jag körde min ett varv i parkeringshuset härom dagen. Kunde bara inte låta bli :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top