Speed Triple-tråden Sthlm

Så har man ett nytt åkdon på test. :tummenupp

DSC00392.jpg

Har varit ute och tokgasat nu på eftermiddagen.:yoparty

Filmat med contouren men YT har nu bestämt (eller är det göggel) att man måste ha ett göggel á cunt och för att få det måste man uppge mobilnummer. Skulle inte falla mig in att uppge mitt mobilnummer på scamnet så tyvärr får ni inte se filmerna.:huvet

Last edited:
Så har man ett nytt åkdon på test. :tummenupp

View attachment 329480

Har varit ute och tokgasat nu på eftermiddagen.:yoparty

Filmat med contouren men YT har nu bestämt (eller är det göggel) att man måste ha ett göggel á cunt och för att få det måste man uppge mobilnummer. Skulle inte falla mig in att uppge mitt mobilnummer på scamnet så tyvärr får ni inte se filmerna.:huvet

Fan va trevligt... kul kan jag tänka mig! Blir det affär eller?

Vimeo funkar utan göögle så det får bli det i fortsättningen

Last edited:
Fan va trevligt... kul kan jag tänka mig! Blir det affär eller?

Nä, blev iingen affär. Priset var bra men jag tänkte efter lite och 3 hus, 1 båthus, 1 brygga, 2 hojar, 3 hydrokoptrar, 2 båtar och ett jobb:huvet räcker att pyssla med. Skoter är skitkul och jag kommer säkert att ångra mig men användningsområdet är klart begränsat och man hinner inte med allt.:gråta

Last edited:

Idag hade det varit toppen med en 40-fots container med trafikdödade jästa grävlingar för att hälla in på Arlanda polisens passavdelning. Faktiskt hade det varit ännu bättre med 2 40 fotare då hade polisens växel (?) på 114 14 kunnat få en dom också.

25 mil i onödan, 250:- i soppa + 4 lediga timmar bortkastat. Hojen skitig och jag blöt :huvet:mad::gnissla

NMH.jpg

Last edited:
Hojen vädrad

Idag hade det varit toppen med en 40-fots container med trafikdödade jästa grävlingar för att hälla in på Arlanda polisens passavdelning. Faktiskt hade det varit ännu bättre med 2 40 fotare då hade polisens växel (?) på 114 14 kunnat få en dom också.

25 mil i onödan, 250:- i soppa + 4 lediga timmar bortkastat. Hojen skitig och jag blöt :huvet:mad::gnissla

View attachment 332354

Va va hände? Är du uppe och bråkar med trippeln på landningsbanan??? :)

Skickat med den näst senaste tekniken inom data/multimedia.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman