Speed Triple-tråden Sthlm

Nu så.

Mer film från svängen 4/9. Ingen fancy widescreen-HD-cam, så ta det för vad det är. Överexponering och ryckig bild kommer på köpet.

Director's uncut version av Öster Malma Raceway utlovas.

Tjonga igång på 720p, så blir det bättre.

Toppenrulle :tummenupp Klart passande "sång" bland "kurvorna" :D

Och den där turen missade jag för att regeringen tog beslut att måla var viktigare :angry

Blir det någon mer vända i år?

I morgon ? Ser ju ut att bli hyfsat och lite varmare än idag.

Last edited:
I morgon ? Ser ju ut att bli hyfsat och lite varmare än idag.

Typisk, ligger hemma sjuk (ni vet, en riktig karl-förkylning som känns som ebola ungefär).
Har haft ruskigt oflyt med MCåkandet sedan jag flyttade tillbaka till Stockholm, bara pendlande, inget kulåka.

Köp min (och frugans) kåk så jag kan slänga på Öhlinare på S3an över vintern, skulle kännas som en tröst.

http://www.hemnet.se/beskrivning/915202

Typisk, ligger hemma sjuk (ni vet, en riktig karl-förkylning som känns som ebola ungefär).
Har haft ruskigt oflyt med MCåkandet sedan jag flyttade tillbaka till Stockholm, bara pendlande, inget kulåka.

Köp min (och frugans) kåk så jag kan slänga på Öhlinare på S3an över vintern, skulle kännas som en tröst.

http://www.hemnet.se/beskrivning/915202

Surt. Sticker ut nu och gasar norrsidan.

Så var man hemma igen. 30mil kanon väder och kanon vägar. Förvånande lide grus (= inget). Lite löv här och där men det får man ta.

Jätterassia vid Åkersberga från Stava mot Åkersberga.

Eftersom man inte hade med sig några ömstjärtatde Gaytonor :arsele kunde man åka favovägarna.:tummenupp:D

Så var man hemma igen. 30mil kanon väder och kanon vägar. Förvånande lide grus (= inget). Lite löv här och där men det får man ta.

Jätterassia vid Åkersberga från Stava mot Åkersberga.

Eftersom man inte hade med sig några ömstjärtatde Gaytonor :arsele kunde man åka favovägarna.:tummenupp:D

Vadå genade du över en åker eller? :banana

[YOUTUBE-ID]Zz44AuNpiNY[/YOUTUBE-ID]

Det tyska ordet Auspuff är fan för jävla roligt :D

Last edited:
Så var säsongen över för min del! Spettan står parkerad och nytvättad i väntan på en ny vår!

Liten kotte förväntas i januari! Kommer det finnas tid att åka?? :)

Så var säsongen över för min del! Spettan står parkerad och nytvättad i väntan på en ny vår!

Liten kotte förväntas i januari! Kommer det finnas tid att åka?? :)

Och säljer hojen ? Jo Jo så kan det gå när man blir stadgad familjefar. Villa, Volvo, Vovve :)

Japp, inget oljebyte, bara blöjbyte. :) Nä, det kommer förhoppningsvis finnas lite tid över till allt man vill göra. :tummenupp

Första året finns det ju faktiskt en del tid för oss Pappor att göra vadvivill.
Men sedan är det Game over ett bra tag om man inte har en extremt välvillig flickvän/fru eller bra mor/far/svärföräldrar.

Första året finns det ju faktiskt en del tid för oss Pappor att göra vadvivill.
Men sedan är det Game over ett bra tag om man inte har en extremt välvillig flickvän/fru eller bra mor/far/svärföräldrar.

Been there, done that.:tummenupp

Grabben fyllde precis 6 och efter det finns en blivande 16åring så jag har uppsida nu.
De närmaste åren kommer att bli lättare och lättare. Jag kanske till och med köper en Fireblade igen om några år :crash

Edit: Imorgon ska det bli sketfint väder! Hojen till jobbet och kanske en omväg på vägen hem.

Last edited:
Edit: Imorgon ska det bli sketfint väder! Hojen till jobbet och kanske en omväg på vägen hem.

sketfint är fäl en överdrift kanske, men nog fan ska varje solglimt utnyttjas såhär på hösten, drar själv en repa efter lunch om nånn vill hänka :tummenupp

Last edited:
Svårt att säga av bilder, vill se den på riktigt. Men spontant tycker jag den ser fin ut. Framlyset ser lite knasigt ut, men bara en vanesak tror jag.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman