Speed Triple-tråden Sthlm

Skönt musikval. :tummenupp

Inser också att det ser ut som vi S3-åkare står upp i jämförelse med bockstyre-hojarna. :D
Lite högre stående varelser, if you will.

Ok, handsken är kastad. Snart kommer en film från min lilla lofi-kamera också. "Ska bara" klippa lite.

Hur gåre med klippandet? :7peta

Vill ju se mina stapplande försök till bakhjulsåkning :rullandeu

Fy ZATAN vad grisigt det var att köra hem idag.
Föräldrarmöte vid 15tiden när det var som värst.
Man blir förbannad, förbjud regn

Här i Frankfurt är det skittråkigt :rolleyes:. Jag har provsuttit en Carrera GT, en Jaguar (Brittish racing green såklart) á 500000 Euro, en sprillans fattigmans AMG mersa a 304000 Euro och en Ferrrai senaste modell (pris okänt).

Last edited:
Här i Frankfurt är det skittråkigt :rolleyes:. Jag har provsuttit en Carrera GT, en Jaguar (Brittish racing green såklart) á 500000 Euro, en sprillans fattigmans AMG mersa a 304000 Euro och en Ferrrai senaste modell (pris okänt).

Du får dunka ner några rullar från ditt wheelande med mej och shooter då! :)

Tog en sista wheeeliie på Nynäsvägen igår innan hojen gick till ny stolt ägare... Aj will miss jo bäjby! :krama

Och idag tog jag ytterligare en sista wheeeliie, denna gång på damens Street Triple, sedan gick den till ny ägare.... :D

Färdigtåkt 2010. Nya hojar hägrar för 2011. Kick ass. :yoparty

Tog en sista wheeeliie på Nynäsvägen igår innan hojen gick till ny stolt ägare... Aj will miss jo bäjby! :krama

Och idag tog jag ytterligare en sista wheeeliie, denna gång på damens Street Triple, sedan gick den till ny ägare.... :D

Färdigtåkt 2010. Nya hojar hägrar för 2011. Kick ass. :yoparty

Ska snacka med Lårrden och Fille och gänget då, så att de åker över med en bandslip och fixar bort MC från ditt ryggtryck! Kommer ju att se asballt ut när du promenerar ner till Donken Svea för att tuffhänga på onsdagskvällarna med dina Eccoskor och gabardinbyxor och en tröja där det bara står SKITSNACK...:D

Ska snacka med Lårrden och Fille och gänget då, så att de åker över med en bandslip och fixar bort MC från ditt ryggtryck! Kommer ju att se asballt ut när du promenerar ner till Donken Svea för att tuffhänga på onsdagskvällarna med dina Eccoskor och gabardinbyxor och en tröja där det bara står SKITSNACK...:D

HAHAH! Skulle lätt betala för att få se det

:rofl:rofl:rofl:rofl

kom igen Lelle - GÖRT !
(gabardinbyxor - ja,jösses....)

Ge faan i att fulflukta på mina Ecco's! :mad:
(dom bruna eller svarta förresten?) :va

HAHAH! Skulle lätt betala för att få se det

Skickar kontonr.! :tummenupp

:rofl:rofl:rofl:rofl

kom igen Lelle - GÖRT !
(gabardinbyxor - ja,jösses....)

Ajwilldoit! :yoparty

Hur gåre med klippandet? :7peta

Vill ju se mina stapplande försök till bakhjulsåkning :rullandeu

Det har tyvärr kommit lite annat i vägen.

Bla har någon försökt stjäla min hoj igår natt, med diverse onödiga skador som följd. :mad:

Spöstraff med taggtråd alt kastrering medelst slö långfärdsskridsko känns just nu som lämplig motåtgärd. Jag blir så trött.

Bla har någon försökt stjäla min hoj igår natt, med diverse onödiga skador som följd. :mad:

Spöstraff med taggtråd alt kastrering medelst slö långfärdsskridsko känns just nu som lämplig motåtgärd. Jag blir så trött.

Är det inte lika bra du erkänner att du filmade hela dagen med objektivlocket på? ;)

Trist som fan, Hoppas det löser sej med moppen!

Fyfan, jävla idioter det finns, hoppas det ordnar sig.

Abstinensen blev för svår tyvärr... Sorry. :rolleyes:

PS: Ta det lugnt när du försöker impa på grabbarna in the hood... :hihi
www.youtube.com/watch?v=EUdgO2WlX8Y

Last edited:
Någon som testat clip-ons på S3an?
Magura skivstången är ju så jäkla bred att det blir problem när man ska tråckla sig fram i köerna på vardagarna. Får sitta och luta hojen fram och tillbaka för att inte slå i backspeglar.

Magura skivstången är ju så jäkla bred att det blir problem när man ska tråckla sig fram i köerna på vardagarna. Får sitta och luta hojen fram och tillbaka för att inte slå i backspeglar.

Cliffan och Speed Monster har åkt med clip-on ... å jag skall prova nästa år är tanken. Verkar gå finfint!

clipons funkar bara fin fint, dock så blir sikten lite sämre när man åker i köer då man får en mer framåt lutad sittställning med clipon.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT