Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om det är någon som är ledig i morgon så kommer Shooter och jag ta en lite längre tur south-side i morgon. Start 0900 Hammarby Sjöstad. Vi kollar Statoil när vi åker iväg.
Hm, intressant, vad menas med längre tur? Rakt in i 20mila skogen och hem? Kan va intresserad av att hänka!![]()
Det jag planerat och lagt in i GPSen är ca 64 mil men det blir nog inte det. Shooter vill vara hemma vid 16-17 tiden.
Åka lite torsdag em/kväll? det är kräftskiva på gården och efterssom jag varken äter kräftor eller dricker sprit och dessutom hatar vår faschistoida besserwisser fitta till granne tänkte jag gasa lite istället, nånn mer?
Ni verkar ha fin stämning i trapphuset iaf!
Hemma efter en KANONREPA med paPs!Blev "bara" ca 35 mil för mej, men eftersom bara ett par meter var rak väg, så gör det inte så mycket!
Har bla gasat Öster-Malma-vägen 3 ggr!
Bra vägval!
![]()
" varken äter kräftor eller dricker sprit "
Ja självutnämnda brf ordföranden som övertreatraliskt slår ner på alla förslag från "regimkritiker" borde man avsätta. Dessutom vägrade han rensa ogräs på vårstädningen, han menade att hans kompetens snarare kom till nytta som arbetsledare då han kunde inspektera de andras jobb. Dessutom vägrar han kalla min motorcykel något annat än knarr... jävla nazistfasoner.
Dessutom vägrar han kalla min motorcykel något annat än knarr... jävla nazistfasoner.
Borde den inte kallas KNIRR istället för KNARR? Tycker KNARR låter lite för manligt för den lilla halvlitersmoppen![]()
Borde innebära att du emellanåt kör en fräsig liten MotirrrdMoppis då, eller...? Pojkvasker!![]()
Åka lite torsdag em/kväll? det är kräftskiva på gården och efterssom jag varken äter kräftor eller dricker sprit och dessutom hatar vår faschistoida besserwisser fitta till granne tänkte jag gasa lite istället, nånn mer?
Jag hade gärna hängt på om jag inte skulle lämna in hojen imorgon
Det var ju dåligt planerat av mig..
Kul att ses idag på Rosen. Maken grät inte floder när jag sa att jag nog tänkte hänga med dig ut imorgon. SMS eller ring när du bestämt tid och plats.
Har testat med min kära fru men hennes tålamod är inte på topp...
![]() |
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
![]() |
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
![]() |
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
![]() |
KTM är tillbaka!
Dags för ”Tracking” med fot... |
![]() |
Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!
Det har tisslats och tassla... |
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |