Speed Triple-tråden Sthlm

inte helt omöjligt att jag kommer gasa iväg en kort (förvisso) sväng! kom hem från semester i förrgår och åker på semester i morgon. Vill inte lämna svarta blixten ensam längre perioder. :D

Ensam är aldrig vackert. Lyckades med bedriften att inte komma ihåg lösenordet till sporthoj.com så kunde inte logga in och svara. Kanske en annan gång.

Blev som vanligt till att åka ut lite på Värmdövägarna och äga lite korvätare. Nu är jag åter lugn :brinnerup.

Tja, var köper ni reservdelar till er trajja? Packboxarna i framgaffeln har börjat läcka och jag ringde Triumph center i Länna och de hade ingen som kunde beställa delar förens nästa vecka och då kunde jag få delarna i slutet av nästa vecka.

Tja, var köper ni reservdelar till er trajja? Packboxarna i framgaffeln har börjat läcka och jag ringde Triumph center i Länna och de hade ingen som kunde beställa delar förens nästa vecka och då kunde jag få delarna i slutet av nästa vecka.

MC Experten vid/bakom MC Varuhuset på Norra stationsgatan!:tummenupp

Grönt är en snabb färg, det vet ni ju. Faktiskt så gillar jag era trepipiga hojar...bara så ni vet.

Ska sälja Speedy. Säg till om ni vet någon som letar!

Trist att höra från skaparen av S3 STHLM... :(
Vi hade det kul. :tummenupp Kom ihåg att du fortfarande är skyldig mig ett äpple! :mad: (som jag bara sett på bild än så länge)

Damen & jag funderar på att sadla om till motarder nästa år. Efter ett par år med lite bankörning har sporthoj tappat sin charm på gata tyvärr... :tråkad

Äntligen tillbaka i stan! (igen) Det vore trevligt med en torsdagskörning, vad säger ni? :banana

Nyheter
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Back