Shooter
www.bombrepa.se
Aaaahhh! En liten cat-fight i plastraketsmoppesällskapet!
*Laddar med popcorn*
(Good point kaffemaskinen...
)
*Laddar med popcorn*
(Good point kaffemaskinen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det med bajstanken? Bajs-tanken .. baj-stanken?
Vilken grupp körde du i då? Jaghomestylarhellrelägenhetängasarsatan-gruppen?![]()
Hihihi...Simon & Thomas & Lelle... nya inredningsgaygänget![]()
Det goda är att försäkringen täcker men jag kommer få stå för lite åldersavdrag mm
Jagbjuderallaandrapåphetinginflyttningsfestutomseppo12somfårståutanförikylanochdrickaslattar-gruppen
EDIT:Jagbjuderallaandrapåfetinginflyttningsfestutomseppo12ochSeptitankTomp@somfårståutanförikylanochdrickaslattar-gruppen
![]()
fan här är man offline två veckor och så har man missat värsta bajstank/kuk mätar fighten, crap
Förresten, har någon bil och kärra som mot rimlig betalning vill hämta min 675:a på Länna om någon månad? den ska få nya kläder![]()
Tänkte precis föreslå att du skulle testa att starta upp den och se om den kunde rulla själv på de där två runda sakerna som sitter längst ner på den, men så kom jag på att du skrev ju 675:a... De där med små, smala halsar har kanske jobbigt att andas ute när det är lite svalare, eller...
Beror lite på, kan man säga... Kommer nog att kränga iväg bil och släp i samband med förestående separation, men om de jobbar lite där ute i Länna,så kanske det kan hinnas med innan... Om inte Tomp@ vill ha en anledning att åka dit och titta till sin ögonsten...
![]()
Bil och krok har jag, dock inget släp... Tjoa till när det e dags så löser vi det efter bästa förmåga bara...
fan här är man offline två veckor och så har man missat värsta bajstank/kuk mätar fighten, crap
Förresten, har någon bil och kärra som mot rimlig betalning vill hämta min 675:a på Länna om någon månad? den ska få nya kläder![]()
![]()
Kan alla här inne lova att inte pimpa på det här vedervärdiga sättat?![]()
...Kan alla här inne lova att inte pimpa på det här vedervärdiga sättat?![]()
![]()
Ursäkta intrånget i tråden men det var bara för mycket för att kunna lämnas utan kommentar...
Alla e ju välkomna...rätt cylinderantal och märke ju
Fast jag skulle kunna tänka mig den där, mkt att putsa på...
Tack. Och det är ju klart, som terapiarbete för en vittberömd putsoman kan den ju te sig intressant, men skulle Du v-e-r-k-l-i-g-e-n tordas träffa Shooter, Stf, Luca m fl inför en av Era utflykter på "denna dära"? :nyfiken
Haha, offcorse, -redan så hånad för min putsmani så det är bara att ge med sig för sina fetischmer... måste ju leva upp till ryktet![]()
Iofs helt rätt, ville någon av oss vara mainstream finns ju alltid radfyrakollektivetTrevlig allhelgona
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT