Speed Triple-tråden Sthlm

hehe, ja du blev lite sugen på den där special edition flyscreenen på TC Länna, jag såg när du dreglade :tummenupp

För er yngre icke rygg stelopererade jävlar i tråden:

tour-speed-triple-1050.jpg

:arsele:krama

Slarver!, du kan inte ha studerat den ordentligt :fakta Den är INTE i carbon utan i svart metallic lack! ...det blir en Tomp@ special edition :tummenupp

Slarver!, du kan inte ha studerat den ordentligt :fakta Den är INTE i carbon utan i svart metallic lack! ...det blir en Tomp@ special edition :tummenupp

ah, my bad :huvet ;)

När är er nästa s3körning förresten? jag och tjejen tänkte åka en sväng på söndag (åker ni då kanske ni får se för första gången en daytona med packväskor, sann touring style ;)

Last edited:
När är er nästa s3körning förresten?

Om 30 min drar jag ut i solen :arsele
Några av de andra hjältarna hade fotbollsgymnastik, svåra sömnproblem och extraknäck som dräng... :tuttar :rolleyes:

Bara att ge upp. Tror jag drar ut till Bullandö marina och tar en glass på bryggan :tungan Faan, kanske ska klämma till med en lättöl på serveringen oxå när man ändå är i farten... :hihi

Om 30 min drar jag ut i solen :arsele
Några av de andra hjältarna hade fotbollsgymnastik, svåra sömnproblem och extraknäck som dräng... :tuttar :rolleyes:

Bara att ge upp. Tror jag drar ut till Bullandö marina och tar en glass på bryggan :tungan Faan, kanske ska klämma till med en lättöl på serveringen oxå när man ändå är i farten... :hihi

fan det där lät ju frestande, bullandö är riktigt fint, var där för några veckor sedan, drar du själv eller?

TUTA och KÖRA till Helgen?!?

Är barn och frulös från och med fredag eftermiddag. Jag är på för åkning vilken dag som, både fredag och Lördag ser ut att ge riktigt skönt väder.

Förslag 1. Fredag 14.30-ish? (senare funkar om ni hellre vill jobba någon timme till...) North side?
PÅ:
1. mba

Förslag 2. Lördag 11.00
PÅ:
1. mba

Jag måste passa på att rekommendera swt-racing.com (däckshopen.net) i Haninge för alla som är i däckbytartankar, de håller på och bygger om så det är lite stökigt och lite ovanligare öppettider. Åkte dit med hojen fick allting bytt och ordnat för 2000kr, blev ett Dunlop RoadSmart. tänkte först ta ett Michelin Piloat Road 2 (samma pris) men fick bli Dunlop pga. bättre egenskaper i blött.

Jaha, hur blev det? Kom Ni iväg, hur härligt var det? Gnid in saltet bara!:mad:

ahh, solen sken, kall bärs och en kopp utsökt kaffe på det. Nysopade vägar, äldre damer som stod vid vägkanten och hejade på, kommer du ihåg lelle dom där glada barnen som strödde blommblad när vi kom i gustavsberg? :banana grymt tur!

jasså, du släpade möbler shooter? :arsele

Last edited:

Förslag 1. Fredag 14.30-ish? (senare funkar om ni hellre vill jobba någon timme till...) North side?
PÅ:
1. mba
2. ...

Förslag 2. Lördag 11.00
PÅ:
1. mba
2. El Magnifico
3. ...

Förslag 3. Söndag 10.30, LucaB vill tjöra lååångt (=minst 1 tank)
1. LucaBrasi med barlast
2. Maxi
3. Magniffo med ev. barlast
4. ...

Är barn och frulös från och med fredag eftermiddag. Jag är på för åkning vilken dag som, både fredag och Lördag ser ut att ge riktigt skönt väder.

Barn hemma (dock ej fru ... fan vet va hon tog vägen för sex år sen :va :tuttar) så det blir ingen repa för mig. Men gärna nästa helg, då är det lååååååång ledigt och det vore kul att åka med er när det inte regnar :yoparty

ahh, solen sken, kall bärs och en kopp utsökt kaffe på det. Nysopade vägar, äldre damer som stod vid vägkanten och hejade på, kommer du ihåg lelle dom där glada barnen som strödde blommblad när vi kom i gustavsberg? :banana grymt tur!

Grimt :fakta ...för att inte tala om vår avslutande hetsning på 222:an av Zatzy-muppen i Honda Civic TypeR'en :brynad Det var ju nästan så man tyckte synd om pojkstackar'n... :rofl

jasså, du släpade möbler shooter? :arsele

va gayigt....:arsele

Tur 1.
Tid: Fredag 14.30-ish? (senare funkar om ni hellre vill jobba någon timme till...)
Plats: Statoil Frescati
PÅ:
1. mba
2. ...

Tur 2. Lördag 11.00
PÅ:
1. mba
2. El Magnifico
3. ...

Tur 3. Söndag 10.30, LucaB vill tjöra lååångt (=minst 1 tank)
1. LucaBrasi med barlast
2. Maxi
3. Magniffo med ev. barlast
4. mba

Förslag var ju fel ord... Vi kan ju åka alla dagar, det ena ute sluter ju inte det andra:yoparty:yoparty

Last edited:
Barn hemma (dock ej fru ... fan vet va hon tog vägen för sex år sen :va :tuttar) så det blir ingen repa för mig. Men gärna nästa helg, då är det lååååååång ledigt och det vore kul att åka med er när det inte regnar :yoparty

:fakta

Söndag den 24 maj:
Tänkt vägval: Northside
Möts upp: 11.00 på Statoil Universitetet
Tidsträning inför åsen:
1. Gnaget
2. Lenis
3. Magniffen
4. MaScoot (förihelvetenuskadumed!) :mad:
5. ...

:fakta

Söndag den 24 maj:
Tidsträning inför åsen:
1. Gnaget
2. Lenis
3. Magniffen
5. ...

Men va faan Magbiffen, skall du förvirra oss med att slänga in en ny körning :galen nästahelg...:näsblod:D

Last edited:
Söndag den 24 maj:
Tidsträning inför åsen:
1. Gnaget
2. Lenis
3. Magniffen
5. saeco12 (svinbra, det blir skoj ... mina hoods dessutom) :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!