Speed Triple-tråden Sthlm

körning helgen

Hur ser det ut (hur ser stortån ut? upp med bild bevis... eller NOT :confused:) blir det nån körning i helgen?
Har visserligen plågat gammel speeden med skjuts 60mil nyss, men/så behöver solo åka lite.

/D

Hur ser det ut (hur ser stortån ut? upp med bild bevis... eller NOT :confused:) blir det nån körning i helgen?
Har visserligen plågat gammel speeden med skjuts 60mil nyss, men/så behöver solo åka lite.

/D

Det är klart bättre men jag får fortfarande växla med hälen:tummenupp
Toe.JPG

Åksugen i alla fall och jag kan nu ha i alla fall främre delan av foten på fotpinnen, funkar klart bättre i vänsterkurvor.:D

Lördag ser inge vidare ut men Söndag ser hyfsat ut. Preliminärt Söndag 29 0800 Rosenhill. Avstämning lördagkväll.

fi fan, hiur lyckas man:confused: vi kör Söndag va

Badtofflor utan strumpor och en trapp av "sträckmetall"

Har inte haft något plåster eller eltejp på i natt, ser mycket bättre ut. Handlade kirurgtejp och kör det idag.

Vädret i målområdet för Söndag ser fortfarande ok ut så 0800 i morgon bitti är jag på Rosenhill.

Ser ut att kunna bli bra i morgon, lite svalare med risk för någon mindre vattenskvätt.

Men-Men dom hade helfel för idag.:rolleyes:

Jag kommer att vara på Rosen för morgonfika strax före 8 (31, vad fick jag 29 ifrån:va).

Ska med försöka hinna få ner en dubbel espresso innan 8, bara jag kommer upp som planerat.

Ska med försöka hinna få ner en dubbel espresso innan 8, bara jag kommer upp som planerat.

Funkade .gdb filen ?

Och tro det eller ej jag hittade information om hur man kan använda extraminne till kartor på Garmins hemsida. Håller precis på att köra ner hela EU kartan. Hoppas det funkar, om det gör det har jag 3,5Gb kvar och det räcker för US kartan också :)

Jo länk funk men gdb filen funka inte som jag tänkt till min Nuvi. Bra tjänst det den där bix.net.

Nä här kan jag inte sitta, daax att lätta

/D

Fika paus i väntan på färjan

IMAG0723.jpg

(tycker fanken min ser lite fetare ut, :banana )

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Last edited:
Hemma igen. Tån klarade en dag i sadeln :tummenupp

2 triplar åkte nog alla kurvor man kunde hitta, 67,5 mil blev det för mig. Jodå lite grus blev det:rolleyes:. Kommer nog ett clip på det. Mycket trevliga människor bekräftade att det ledde till mycket krokiga vägar med asfalt:tummenupp

Kan nog komma ett foto på hur det kan se ut när det verkligen pinkar kylvatten efter inspirerat tempo under längre tid.

Fint väder under 99,5% av tiden:gnissla Dom 0,5 övriga glömdes raskt.

Tack för trevligt sällskap.

Hemma igen. Tån klarade en dag i sadeln :tummenupp

2 triplar åkte nog alla kurvor man kunde hitta, 67,5 mil blev det för mig. Jodå lite grus blev det:rolleyes:. Kommer nog ett clip på det. Mycket trevliga människor bekräftade att det ledde till mycket krokiga vägar med asfalt:tummenupp

Kan nog komma ett foto på hur det kan se ut när det verkligen pinkar kylvatten efter inspirerat tempo under längre tid.

Fint väder under 99,5% av tiden:gnissla Dom 0,5 övriga glömdes raskt.

Tack för trevligt sällskap.

Låter kul men jäklar vad långt ni körde! Hade tänkt dyka upp men hjälpte polaren i stället att hämta hans nyköpta hoj. Och gissa vad han köpte..... jo en Speed Triple! :tummenupp

Så där ser en hel track log ut.
F-n vi ha ju nästan nere i Åtvidaberg, då kunde vi hälsat på Raffe E, om han nu bor kvar :)

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...