Speed Triple-tråden Sthlm

Re: Speed Triple Tråden STHLM

Tack för i dag grabbar, och ursäkta förseningen :)

Håll för fan tummarna för att jag inte hamnade på fotobild när jag nästan blir omkörd av en Honda goldwing i fotokurvan :D nej jag lättade inte på gasen, satan va han gasade med det där skåpet, holy crap!

Tack för i dag grabbar, och ursäkta förseningen :)

Håll för fan tummarna för att jag inte hamnade på fotobild när jag nästan blir omkörd av en Honda goldwing i fotokurvan :D nej jag lättade inte på gasen, satan va han gasade med det där skåpet, holy crap!

Jag såg aldrig skåpet, men dels vred jag på rullen och sen står det 1050 på min...:D Ska bli kul och se om mitt stora arsle hamnade på nån bild, jag försökte hänga lite där i kurvan...:tungan

Skoj sväng ändå idag tycker jag!:tummenupp

Re: Speed Triple Tråden STHLM

Shooter skrev:
Jag såg aldrig skåpet, men dels vred jag på rullen och sen står det 1050 på min...:D Ska bli kul och se om mitt stora arsle hamnade på nån bild, jag försökte hänga lite där i kurvan...:tungan

Skoj sväng ändå idag tycker jag!:tummenupp

Japp det är alltid trevligt att fika lite! Och eh ja gasa. Dagen till ära hade cliffo skaffat Magväska som han stoltserade med. Tungt! :)

Japp det är alltid trevligt att fika lite! Och eh ja gasa. Dagen till ära hade cliffo skaffat Magväska som han stoltserade med. Tungt! :)

Magväska är den senaste flugan för sommaren 2010! :mattias
Shooter för bövelen, såg du inte min trendiga nyhet? Jag funtar på att pimpa den lite med guldstärnor... :D

Hoppas ni fick en schysst repa! :tummenupp

Jag har åka-abstinens och tar nog en liten repa på eftermiddagen idag eftersom det verkar bli lite regn på tisdag och onsdag. Någon som har tid och lust att bli med till rosenhill o ta en kaffe framemot 16-tiden eller så?

Jag skulle kunna tänka mig haka men måste vara kvar på jobbet tills 17:00.

Jag har åka-abstinens och tar nog en liten repa på eftermiddagen idag eftersom det verkar bli lite regn på tisdag och onsdag. Någon som har tid och lust att bli med till rosenhill o ta en kaffe framemot 16-tiden eller så?

Ingen som möjligtvis ska till TCL under tisdagen med bil? ...väldigt sugen på att åka med i så fall om det inte regnar, -ska hämta bågen tänkte jag :D

aj, blir lite för sent då skulle jag tro. :gnissla Har bara tid dra en kortare repa ikväll. Jag tar en tur till RH vid 16 iaf så ... :)

Om du inte hunnit testa "banan" iår, så är det liiite skumpigare på hemvägen än på vägen ut till Rosen, för kännedom. Fast det var betydligt bättre igår än vid Påsk, tycker jag!:tummenupp Have fun!:)

Bifogat

• Lundhags T2.jpg
    Lundhags T2.jpg
    75.9 KB · Visningar: 31
Lite off-topic men måste ändå köra...

Hur fan gör ni för att hålla bra koll på viktiga trådar? (som den här). Jobbar en del med det där internätet så inget är för komplicerat. Varje gång jag loggar in på SH så lackar jag på att funktionaliteten inte riktigt kommit ikapp verkligheten.

Vad jag förstår så går det inte att plocka ut RSSer på specifika trådar vilket suger apa. Att logga in och kolla jämt och ständigt går bort. Men... och det är ett stort "men", man vill ju hålla koll på om någon är sugen att åka ut och snurra någon dag el. liknande (är egen så kan ibland styra tiden lite som jag vill :) ).

Om någon har tips på hur man kan förenkla den här smörjan så skjut.

Hur fan gör ni för att hålla bra koll på viktiga trådar?......

Spontanlösning. Lägga en ny mailadress som kontakt på SH. Skicka till nytt @gmail, plocka RSS-flödet från den och skicka vidare till t.ex. mobilen. Inte vackert men ändå.

Av alla dumma saker du har gjort var övertygandet om att man skulle ha sig en S3a faktiskt det minst dumma;) Fast det tog ju ändå 27h tills det var klart! Känns grymt att "komma in i gemenskapen!"

Och något du kommer få leva med resten av sommaren är min ljuva stämma viskandes i bakhuvudet á la "först". :Bugar

Last edited:

Hur fan gör ni för att hålla bra koll på viktiga trådar? (som den här). Jobbar en del med det där internätet så inget är för komplicerat. Varje ...............

Vänd sorteringsordningen (nyaste först) och lägg till den i favoriter.

Det där med en massa skit som skickas till mobiltelefonen verkar lite stressnörd.

Det där med en massa skit som skickas till mobiltelefonen verkar lite stressnörd.

Och fixa mailnotifikation, så får du meddelande om när tråden uppdaterats. Eller så gör du som vi andra, och bevakar manuellt vart femte minut!

Ehhhh? Nyaste först...:va Var f-n har de placerat den knappen!:confused:
Klickar-och-blippar-och-scrollar-som-fan-hela-tiden:huvet:datadyslektiker

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC