Köpt hojen på TCL (triumph center i Länna) Då åfr du hälsa från oss (aka Bug Eyes Sthlm) så får du bra service... finns en del storkunder där... eller vad säger du Magbiffen?
Javisst var det där jag köpte den.. nära och bra

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köpt hojen på TCL (triumph center i Länna) Då åfr du hälsa från oss (aka Bug Eyes Sthlm) så får du bra service... finns en del storkunder där... eller vad säger du Magbiffen?
speed monster skrev:3.
Andy, du är ju som klippt å skuren för en 1050, BYT GENAST !!!
Damit mba! Kolla i hjälmen!![]()
![]()
mba skrev:Inget i Hjälmen!
Det var väl själva fan va svårt det var att hitta min fina 1000 spänns laddare! Garaget är ju inte så jvla stort!
aja, Får väl bli till att tjacka en ny då ... blir nog biltema eller nått denna gång...
---
OK alla, inget mera åka innan jag fått snurr på batteriet, vi är väl solidariska med våra vänner...
---
Offtopic: Morgonpasset i morse; gjorde min dag!
http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2308055&BroadcastDate=&IsBlock
Inget i Hjälmen!
Det var väl själva fan va svårt det var att hitta min fina 1000 spänns laddare! Garaget är ju inte så jvla stort!
aja, Får väl bli till att tjacka en ny då ... blir nog biltema eller nått denna gång...
---
OK alla, inget mera åka innan jag fått snurr på batteriet, vi är väl solidariska med våra vänner...
---
Offtopic: Morgonpasset i morse; gjorde min dag!
http://sverigesradio.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2308055&BroadcastDate=&IsBlock
I'm-a-bad-motha-fucka'...![]()
Rosenhill idag, någon ?
Rosenhill idag, någon ?
Det är den där stadiga jäkla orderingången vi har på jobbet, som måste bearbetas...![]()
speed monster skrev:Det borde vara vid ca 16 tiden.
Funkar för mig.
Shell Globen?
16 är för tidigt för mig, 1645-1700 vid shell Globen funkar.
Nej nej, köp ingen ny! Du kan få låna min!![]()
Nu när du fått snurr på bettan och flyttat norrut... så borde det ju inte ta längre tid än 5 min från ö-malm till Täby; en hemleverans från the magnificent bastard, right?![]()
smhi surrar om regn o kanske snö på fredag annars hade jag kunnat åka
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra