Skämt åsido boys - vi har faktiskt börjat komma ordentligt i ordning i nya lägenheten, så har ni inga planer nästa lördag mitt på dan kan ni väl dyka förbi på en fika, om det passar herrskapet.![]()
Bjuds det på julbakverk? count me in i så fall

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skämt åsido boys - vi har faktiskt börjat komma ordentligt i ordning i nya lägenheten, så har ni inga planer nästa lördag mitt på dan kan ni väl dyka förbi på en fika, om det passar herrskapet.![]()
Bjuds det på julbakverk? count me in i så fall![]()
Och det ska fanimej va hembakat![]()
Magniff Bastard, dig har jag hört talas om. Men jag trodde det var som Yeti och enhörningar: alla vet vilka det är men ingen har sett dem![]()
Glögg lät trevligt. Får träskobönder från norra förorterna komma? Jag jobbar i alla fall på öfvre östermalm![]()
Boys, jag har fått en skarp anmodan nu på morgonen från syster tEKla att ställa in fikat på lördag- med fortsatt feber & hosta é jag tydligen för långt ifrån fikadugligt skick...
![]()
Men det är ju juletider, så ni får gärna köra förbi och lämna gåvor vid dörren....![]()
Äh... hon har väl räknat på vad Glöggen skulle ha kostat...
krya på dig tunnis!![]()
Boys, jag har fått en skarp anmodan nu på morgonen från syster tEKla att ställa in fikat på lördag![]()
Åfan! Inte trodde jag att du låg i gipsvagga! (Det är ju bara onsdag idag...)
Jo, du, syster tEKla hörde av sig för att få låna en batong av mej, att använda som febertermometer. Hon trodde att det skulle bli lättare för dej då, att tillfriskna och komma upp ur sängen!
Boys, jag har fått en skarp anmodan nu på morgonen från syster tEKla att ställa in fikat på lördag- med fortsatt feber & hosta é jag tydligen för långt ifrån fikadugligt skick...
![]()
Men det är ju juletider, så ni får gärna köra förbi och lämna gåvor vid dörren....![]()
Känns lite hårt att gå ut i offentligheten med att man börjar tunna ur, men idag fick Speedy faktiskt stå kvar i garaget....![]()
beställt grejjer från usa och via alienmoto vid heeelt olika tillfällen, idag enligt track Id så verkar krejjorjna komma idag!! Prematur Julafton !
EDIT: heheh, i all glädjeyra såg jag inte att det var i STHLM's-tråden jag postade i. Jaja, nu vet ni iaf.
Paket ett: check
trodde inte att lite snö kunde stoppa en tvättäkta pitebo som dig![]()
Jag skrev ju att jag hade jobbigt med det här, måste du spä på det såhär...Får väl se till att köpa mej den där Enduron jag vill ha sen, så man kan tjöra även dagar som denna!
Tur iaf att man ska dra till Egypten snart så man kan få ordentligt med julesprit.Ni stackare som är kvar här i sTokholm verkar ju bli tvingade till en vit hjul...
![]()
Jag skrev ju att jag hade jobbigt med det här, måste du spä på det såhär...![]()
Tur iaf att man ska dra till Egypten snart så man kan få ordentligt med julesprit.![]()
Ni stackare som är kvar här i sTokholm verkar ju bli tvingade till en vit hjul...![]()
egypten, grymt, god jul i förskott![]()
Han kommer få en tarmrensning i julklapp...![]()
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |